Helyzetjelentés No. 11.

2017.08.01. 20:10

Most csak címszavakban, felsorolásként. Mert hogy meglegyen. Hogy rögzítsem az utókornak. Mert amúgy ez (is) a célja ennek a blognak. Aztán lehet, hogy nem tudok ellenállni az írói vénámnak.
Lássunk neki!
Szóval ott tartottunk, hogy Orfű.

Utána voltunk egy pompás kerti partin Füreden. Felfújható medence, napsütés, függőágy, zene, végtelen pia. Na ott én voltam a legrészegebb. A kis üveges sör veszélyes játék. Pláne, ha az ember egy medencében ül és közben szépen süt a nap. Nagyon lezúztam magam, párszor leestem, elestem, elcsúsztam, beütöttem a válla, oldalam, fejem, hátam, lábam. De jó volt. Még sokáig fogok emlékezni arra az estére. Nem a fejem, inkább a testem.

Aztán tettünk egy látogatást Alsópáhokon, ott is grillezés, poharazás. Bealudtam, valószínűleg az előző hétvége nyomán. Ettől függetlenül ez is tök jó volt. Plusz Évinek köszönhetően megint a mi csapatunk nyerte a bajnoki címet. Ilyen az, amikor beindul a ’Kertesi henger.

Most egy kis evés-szünet. (majonézzel megkent zsemle lepirítva, sült csirkemell, csípős mustár, csemege uborka, sajt, saláta = 10/10-es szendó).

Ott voltunk a 444.hu realityjének a Yolovilágnak a díjátadóján. Most itt újra gratulálok Boglárka Hercegnőnek a díjhoz és a kiváló teljesítményhez!

A legfrissebb élmény a most hétvégi lagzi volt. Egy főiskolai csoporttársunk ment férjhez és meghívott minket is, hogy osztozzunk az örömükben. Sok Boldogságot Virág & Jani!
A szállás egy koliban volt, érkezést követően megittunk pár sört a folyosón és közben egy csomót hümmögtem, hogy milyen jók is a kolik. Aztán zuhany (régi szokás szerint egy sör oda is kellett), aztán irány a helyszín, ami egy kastély volt. Nagyon jó volt az egész esemény hangulata.
A polgári szertartásra a könyvtárszobában került sor, aminek a falai tele volt fegyverekkel. Kardok, lándzsák, buzogányok, alabárdok. Ennek megfelelően csak fegyverteremnek hívtam. Amint beléptünk, az jutott eszembe:

- Remélem ezt bezárják, miután itt végeztünk.

Nem zárták be. A többit el tudjátok képzelni.

És akkor eljutottunk a jelenbe. Itt ülök a gép előtt és ezt a harmatgyenge blogbejegyzést írom. A jövőben pedig az alábbiakat látom:

- Most hétvégén egy másik lagzi (Évi nővére egybekél élete párjával)

- Jövő héten egy Tropeai nyaralás Évivel kettesben.

- Azt követően egy siófoki piaparti.

- Egy ehhez hasonló blogbejegyzés a fenti eseményekről.

- Egy régóta az agyamban érlelődő kurvajó blogbejegyzés filmekről, könyvekről, történetekről.

További hírek:

- Rixi és Cica továbbra is csudálatosak.

- Jelenleg a Dűnét olvasom és ennél tökéletesebb könyvet elképzelni sem tudok a 40 fokos kánikulába.

- Elkezdték nyomni a Rick&Morty harmadik évadát.

- Az Iron Fist sorozatot nézem, picit gyengébb mint a Daredevil, vagy a Jessica Jones, de nem tudok nem örülni neki. Egy olyan fasziról szól, aki ököllel szét tud ütni mindent. M I N D E N T !!! Király!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr812709202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása