Az év mindene (is)

2019.12.31. 11:00

A múltkor megihletődtem az év szavával kapcsolatban. Ezért most csinálok egy kis összefoglalót, hogy mi volt az év…

…szava tehát a:
„pocat”

…étele:
A tojásos szendvics, amit reggelire szoktam Évinek készíteni.

…itala:
Az üccsik. Mindenféle üccsik.

…állata:
Zizi a kenyér.
80440441_579982409239474_4810217591740039168_n.jpg
…zenéje:
Blahalousiana: Minden rendben című albuma.

…sorozata:
Nem láttam túl sok sorozatot, de miket láttam, abból a The Boys.

…filmje:
Filmből még kevesebbet láttam, de szerintem mindenképp az Endgame nyerne. A méltó lezárás.

…Facebook oldala:
Whistler mamája. Már rég bekedveltem, de most nagyot mennek.

…szánni való ostoba szarkupaca (külföldön):
Donald Trump

…szánni való ostoba szarkupaca (itthon):
a jobboldal, ahol Donald Trumpot istenítik.

…eszköze:
A gallyazó, amit Évi apukája adott. Imádom, a karácsonyfát is ezzel faragtam. Szívem szerint a házban tartanám.

nevtelen.jpg

…olvasmánya (könyv):
Perszepolisz felemelkedése és a Sapiens. Nem tudok választani.

…olvasmánya (képregény):
A Joss Whedon-féle Astonishing X-Men

…fordítása:
Ezt a gyöngyszemet a 93-as kiadású Állattemetőben találtam. Bájosan rossz:

20191231_095505.jpg

…bókja:
„Ő egy várakozáson felüli baba!”

…hangja:
A kisbabám nevetése.

…embere:
Ki más mint Évi! Az év első felében hordta Maját, a másodikban példásan gondoskodott róla, etette, szórakoztatta. Szuper anyuka és feleség.

’pot kívánok mindenkinek, 2020-ban (ejstd: 'úsz 'úszban) ugyanitt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr4015377552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása