Hány a sör?

2009.12.31. 10:36

Késtem sokat, tudom. A munka nagyon lefárasztott, meg Ívivel a viszontlátás öröme, mert ő csak kedden jött vissza. Az év utolsó napja, az év utolsó bejegyzése. Most kéne ilyen statisztikát kiraknom, hogy hány olvasóm volt, meg mennyi komment, meg ilyenek. Az első terv az volt, hogy ezt nem teszem meg, mert lusta vagyok hozzá, de lehet, hogy mégis megnézem. Megnéztem. Az indulás óta 85 bejegyzést írtam ezzel együtt és 129 komment volt, amiben én és édesanyám is jelentős részt vállaltunk. Most jut eszembe, több komment volt, csak egyet-kettőt kimoderáltam. Bocsi anyu! Én mindenképp eredményesnek tekintem ezt az évet. Elszabadultam otthonról, van végre háziállatom és van barátnőm. Lediplomáztam, lenyelvvizsgáztam, leszartam dolgokat, gyakran le is ittam magam. Sikerült a hét elején megnéznem a Tapló Télapót, sokat olvastam, megismertem új arcokat és barátokkal vettem fel ismét a kapcsolatot. Sok új képregényt is bepörgettem, és elkezdtem ezt a blogot, amiről nem gondoltam volna, hogy ennyit fog jelenteni nekem. Igen, kimondom, szeretem ezt a sok hülyeséget és szeretlek titeket is kedves olvasók (azokat jobban, akik kommentelnek is – csak viccelek).
Ennyit az összegzésről. Tervek a jövő évre? Megtartani az állásom legalább még két hónapig, mert akkor kapok kódot kimenő hívásokhoz és céges pénzen telefonálhatok Bristolba. Designt csinálni a bloghoz és havi egy üveg piára valót keresni vele. Többet találkozni ismerősökkel. Írogatni egyéb dolgokat. Kiolvasni az American Gods–ot angolul. Tanulni valami használhatót – talán OKJ-s magánnyomozó legyek? Riglit pórázra szoktatni. Megszerezni a kajajegyeimet az előző munkahelyemről. Venni belőle egy tálca sört.
Így visszaolvasva ezek nem olyan eget rengető dolgok, mint például teszem azt… leszokni a cigiről, mi? Meg hogy ezek nem is fogadalmak. Tervek. Szigorúan. Azért nem jó a fogadalom, amiért általánosban a kötelező olvasmány.
Összegzésről ugrott be egy jó kis téma. Amikor elképzelem, hogy mi van a halál után, mindig arra gondolok, hogy statisztikák. Az életedről. Tegyük fel meghalsz. Utána ott találod magad egy kényelmes fotelben egy hatalmas kivetítő előtt, és mutatnak pár adatot. Név, élt x évet, bejelentett lakcím, személyi szám, stb. És ez után te jössz. Megkérdezhetsz bármit, de szigorúan objektív dolgokat, tehát például azt nem mondhatják meg, hogy mi volt a kedvenc ételed, viszont azt megmondhatják, hogy miből ettél a legtöbbet? Mennyit sétáltál összesen (kilométerben)? Életed hány százalékában aludtál? Hány emberrel beszéltél? Hányan tudták, hogy ki vagy? Mennyi pénzt találtál összesen és mennyit vesztettél el? Mennyit kerestél és költöttél? Miből ittad a legtöbbet? Hány liter sör, és egy kördiagram a dobozos-üveges-csapolt arányokkal. Hányszor szeretkeztél? Hány lányt/fiút csókoltál meg? Mennyire lett volna lehetőséged?
Meg lennének videós bejátszások. Például Top 10 válogatások. Top 10 Berúgás, kínos pillanat, elszalasztott lehetőség, te vagy a helyzet ura pillanat, te vagy a világ ura pillanat, top 10 szex, kilátás, röhögés, szomorúság, basszameg ezt pont megúsztam pillanat, és a többi.
Ez az egész Mit kérdeznél meg ha? dolog jó játék piáláshoz, vagy hosszú sétákhoz. Én Ívivel játszottam már ilyet és mindig jutott eszünkbe új kérdés. Most is, ahogy ezt írom, folyamatosan jönnek az ötletek. Ezért jó dolog ez. Egy ember élete rengeteg apró dologból tevődik össze.
Hogy mi lenne, miután mindent megkérdeztem? Isten azt mondaná, hogy: Szar ember vagy, de azért gyere be, megiszunk egy sört, meg amúgy is elakadtam a Black and Whiteban, talán tudsz segíteni.

Ezekkel a gondolatokkal búcsúznék, jövőre találkozunk!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr831634598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2009.12.31. 18:40:47

Ezekért a szép(?) gondolatokért megérdemelsz egy verset, fiacskám.
Kettőt.
Csak az egyik saját művem :)))

Hayna 2009.12.31. 18:41:49

Itt találod a verseket, de ha nem keresed, az se baj :)))
haynablog.blog.hu

Hayna 2009.12.31. 18:43:02

Egyébként nem a sör hány, hanem te tőle, ha mindenféle szörnyű itallal kevered.
Csakhogy legyen több hozzászólásod :))

cyberfuker85 2010.01.01. 06:51:19

úgy látom ehhez érdemben hozzá tudok szólni : ) legjobb bejegyzésed eddig...szerintem... különösen a halál után rész jött be, elolvastam anyukád blogját, hát állat lett a sztori a függönyökkel meg amúgy is elég király ha az ember anyja blogot ír :) a vers is érdekes,de szerintem kicsit pesszimista és nem realista...na de ezt lehet oda kellett volna írnom, na mindegy mert itt is biztos elolvassa majd. hívtalak 2X meg lacikát is, hogy buékról beszélgessünk de basztátok felvenni, remélem van igazolásotok... de beszéltem kürivel, meg öcsikével(ős haverom még a vecsési éveimből) és sajnos nem beszéltem tatoo ferivel, de efedrin ferivel meg igen(véletelen eseméynek sorozata), aki esetleg emlékszik a nonstopos évekből :D ő volt aki leszakította véletlenül a gyümölcsleves polcot, mert rá állt. :D hát az kemény sztori volt amúgy is. maradok jövőre annyira nem volt rossz, aztán majd hívjál céges kontóra!!! puszi

LacKoLa 2010.01.01. 22:17:01

ja, ez a halál utáni statisztika tényleg fasza. valamikor ezt már mondtad is nekem, csak biztos le voltunk, és teljesen elfelejtettem.
de így legalább megint az újdonság erejével hatott ;)

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.01.01. 23:54:58

Ha valakinek van valami ötlete, hogy mit lehetne megkérdezni, írja ki bátran! Biztos van egy határ dolog, amire még nem gondoltam.
süti beállítások módosítása