...meg pár dolog

2018.11.26. 19:40

Tegnap kifelejtettem még egy közepesen fontos történést. Lehet, hogy közepesen sem fontos, de érdekes fejlemény.
Az életemben elég nagy szerepet játszik az ivászat, szeretem is, jól is esik, meg is éri.
Erről tanúskodnak a blog címkéi is itt jobbra, úgy, mint ivászat (90)* és kocsma (38).
Szóval mégis kijelentem, hogy fontos esemény:
Már nem kívánom az alkoholt. Még valamikor október közepén vettem észre, hogy egy ideje nem jutott eszembe, mennyire innék egy korsó sört, vagy egy random rövidet. Aztán november elején megbetegedtem, akkor pláne nem kívántam az alkoholt, végül úgy döntöttem, ha már így alakult, száraz novembert** tartok. De ha így folytatódik tovább, a száraz december is meglesz. Eddig egyszer-kétszer volt olyan, hogy ránéztem a szekrény tetején parkoló Chivas-ra, hogy lehet, kéne inni belőle, aztán „Nyeh, inkább nem.”
Nem tudom, meddig tart ez az őrület, meg mi lesz belőle, meg milyen hatással lesz az életemre (még nem vettem észre semmi különöset), de be fogok számolni a fejleményekről.
A héten még jelentkezem mindenképp egy képregényes poszttal, tudom, azt várjátok a legtöbben.

 

* Hoppá, ebből van a legtöbb!

** November 2-án voltunk egy lakásavató/halovéé buliban, ott megkóstoltam egy gyümölcsös koktélt (2 korty), meg ittam egy sütőtök likőrt (1,5 deci, 14%) de ennyi.

Szerző: Admiralilles

1 komment

Címkék: ivászat

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr5314394960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maria Hajdu 2018.11.27. 10:11:54

Mi van? 2 bátyád is abbahagyta az ivást a közelmúltban. Örülök neki :)
süti beállítások módosítása