Sajnos le kell írnom. Először arra gondoltam „na, ehhez már nincs pofám, pláne, hogy anyu is olvassa az eseményeket”, de muszáj. Meg kell őrizni mindent az utókornak – a könyvtáros véna. Tehát ott kezdeném, hogy ma nem mentem dolgozni. Tegnap elhagyott minket három város gyermeke és egy másik barátunk. Végezetül még igyunk meg egy sört – gondoltuk mi. Elmentünk az Akácfa sörözőbe, csakhogy azzal nem számoltunk, hogy itt bizony mindig van valamilyen akció. Johnnie Walker 220/4cl. Akkor már legyenek duplák. Fogalmam sincs, mikor érhettünk haza. Ma reggel nyolckor keltem, akkor ez a nap ennyi. De legalább jól mulattunk, velünk tartott Ív egyik barátnője, meg összefutottunk még pár extra ismerőssel.
Megpróbálom a mai napot minél hasznosabban eltölteni. Igaz, délben keltem. Feladtam egy önéletrajzot, elmentem boltba, ma valami nagyon jó kaját csinálok (nem mondom meg, mert meglepetés lesz) a drágámnak, meg a nyulat is kitakarítom. Boltból hazafele összefutottam az előző barátnőmmel, akivel beszélgettünk egy darabon.
Elég rosszul van a fejem, meg nem is ettem ma semmit. Most egy darabig nem iszok, ígérem… hétvégén megyünk Békéscsabára lakásavatóra. Ez az ígéret akkor gondolom ennyi. Felhívott ma egy barátom, hogy menjünk el hétvégén az előadásukra, de így, hogy nem tudunk, holnap nézzük meg a főpróbát. Nem tudom még, mi a darab címe, de biztos jó lesz.
Megyek főzni, takarítani, mert hat után jön a ház ura.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr701534521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süttyő 2009.11.18. 18:32:04

háhá gondoltam hogy nem mész be, én legalább végig szenvedtem/bűzölögtem a napot(nem bírtam leírni még a saját monogramomat sem, ezért ki is kacagott egy ügyfél). és ezis mekkora alap, hogy volt barátnővel mocskos másnaposan lepusztultan találkozni..
amúgy kösz, hogy biztosítottátok a szállást

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2009.11.18. 20:57:29

Ma tudtam meg, hogy mekkora görény voltál a Görgővel, amikor ki voltam ütve két órára. Ezt még visszakapjátok. Arra a két órára én meg azt hittem, hogy volt vagy 10 perc.

süttyő 2009.11.18. 21:34:45

@Admiralilles: én nem emlékszem miért is voltam görény? mit csináltam már megint?

gerineldo (törölt) 2009.11.19. 18:04:07

én is berúgtam aznap a cheersben =)
és reggel arra ébredtem, h a főnöknőm hív, h miért nem vagyok még bent =D
süti beállítások módosítása