Szürkenap

2009.09.17. 19:05

A mai az első rossz-idő-van-nap. Meglepően nem vagyunk nagyon magunk alatt. Majd egy hónap múlva. Ma is küldtem pár jelentkezést, Ív viszont nyakába vette a várost, és személyesen látogatott el közművelődési intézetekbe (direkt írtam intézetet, nem kell a puffogás), azzal a kijelentéssel, hogy a személyes kontakt az mégis csak személyes kontakt!
Nem ment vele sokra, és cserébe még szuperül át is ázott a cipője.
Ma délelőtt elmentünk a postára, átvenni az erkölcsi bizonyítványunkat. Most már hivatalosan is tudom igazolni, hogy nem valami perverz vagyok. És vajon mire megyek vele? Pontosan.
Éppen vendéget várunk, Évi barátnője jön. Jó lesz, legalább történik valami.
Ma felhívtam volna a tesómat, hogy találkozzunk, csak nem akarom szopatni, hogy ilyen időben ugráltatom.
Voltak kérdések a kommentek közt, talán nem is egy, na ezekre most fogok válaszolni ugyanott.

Ennyit mára, zárul mindenrealkalmatlanbalfék móka tára!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr371389005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

uzsi88 2009.09.18. 13:28:57

Fel a fejjel!! Majd csak lesz valami:) engem megnyugtattak,hogy ne nagyon reménykedjek, hogy mostanában lesz munkám:(LEEEE!!
Jaca? Gondolkodtál már az írói szakmán?
süti beállítások módosítása