Gondolatok munkanélküliként

2012.01.23. 19:16

Nagyon unatkoztam, ezért felkeltem a géptől, hogy most akkor dolgozok valamit. Aztán eszembe jutott, hogy: NINCS MUNKÁM!
Vissza a géphez még pár Office, miközben gyógyszeres dobozból asztalt csinálhatok.

 Még az ágyban kókadoztam. Ez a köztes állapot, amikor az embernek már vannak gondolatai, de jelentős részük elszivárog a párnákon keresztül a föld középpontja felé.
- Juhú! Ma pörit főzünk Évivel! – jutott eszembe. Majd rögtön küldte az agyam a korrekciót:
- Az tegnap volt.
- Picsába.
És ennyi tökéletesen elég is volt ahhoz, hogy minden érdeklődésemet elveszítsem az előttem álló nap iránt.

 A felemelő pillanat, amikor találok egy olyan képregényt a gyűjteményemben, amit még nem olvastam.

 Rájöttem, hogy a fiókok milyen lenyűgözőek.

 Akárhogy is szépítjük, állati ürülék van a padlón és a szőnyegen is.

 Végre olyan részekhez értem az Officeban, amiket még nem láttam. Megérte. Totálisan megérte mind a 18 órát.

 Számológép kellett ahhoz, hogy kiszámoljam, az Office első három évada durván 18 óra. Elrohad az agyam.

 Mogyoró és málnaszörp teszik ki a fő táplálékomat. Még jó, hogy házibulit tartottunk a hétvégén.

 A szörp alkoholhoz kellett, mielőtt bármit félreértenétek.

 A nyuszi miért nem bír ki 20 percet az ölemben?

 Lehet, hogy a már említett képregényt olvastam csak elfelejtettem? Tényleg rohad az agyam.

 Fekete csoki. Avagy étcsoki. Kinek hogy tetszik. A lényeg, hogy jót tesz az agynak… remélem.

 Ha lesz macskám, már tudok neki egy jó nevet. Szemét.

 Oké, megvan. Nem olvastam még a szóban forgó képregényt. És hogy ezt honnan tudom? Onnan, hogy nem emlékszem rá. Remélem, igazam van.

 Ma állásinterjúra megyek. Élet a pizsamán túl.

 Visszatérés a mackóalsóhoz.

 Reggel volt a pizsi, aztán az öltöny. Majd jött a mackóalsó (sorozatnézéshez), végül jön a farmer és pulcsi, mert átugrok egy barátomhoz. Érdekes. Vagyis nem, de eszembe jutott.

 Ja és legvégül megint pizsama lesz. Az élet körforgása.

 A monotónia létező szó? Esetleg a monotonitás szinonimája vagy valamilyen változata? Vagy ha nem, akkor lehetne az?

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr833741557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kófic 2012.01.24. 09:55:53

ma észre vettem, hogy az életem hasonlít ahhoz a silent hill 4 játékhoz amivel játszom, és hogy alapból a neve :the room... Egy faszi beragad a saját lakásában és fürdőjében talál egy különös lyukat, amin ha átmászik fura álomvilágban találja magát. Ám ha újból felébred ugyan abban a szobában találja magát, ám mindig egy ici pici dolog változik, ami végül közelebb visz a történet végéhez.Ha úgy veszem, hogy az elfogyasztott boros üvegek száma, egy- egy lyuk a falon,amin átlépek egy másik dimenzióba.... de végül ugyan ott ébredek, csak valami mindig változik... a napok száma? lassan az éghajlat?én nem tudom, de ha legközelebb rozsdálló vérfoltos korházban ébredek, ahol kétfejú kézenjáró szellemeket kell gyilkolnom egy rozsdás fejszével, szóljatok rám hogy hagyjam abba a játékot...

Hayna 2015.04.23. 06:56:10

@kófic: Remélem, azóta abbahagytad. Főleg a piálást. Ami változik minden üveg elfogyasztott borral, az a májad és az agyad állapota... nem jó irányba :(
süti beállítások módosítása