Mi-Lett-Volna-Ha-Gép

2010.05.06. 22:54

Az egyik komment megihletett, úgyhogy leírom, milyen volt a majdnem bunyó és hogy milyen lett volna, ha igazi bunyó kerekedik belőle. (Annyit segítek, hogy ütés helyett egy atyai jótanács volt, miszerint: „Ne locsolj többet” Mélyenszántó, magvas gondolat.

 

-          Ti locsoltatok? – kérdezi hengertarkó. Lehúzom a deci fröccsöm, ami még a pohárban maradt, majd összegyűröm és lebaszom. Ezt majd fel kell vennem – emlékeztetem magam!

-          És ha igen? – kérdezem, miközben felegyenesedek az őrhelyemről.

-          Akkor baj lesz – röfögést és majomvisítozást vélek felfedezni a hangjában. Nagyon mélyről, barátunk evolúciós lenyomatai köszönnek vissza.

-          Nem kell a balhé. Az csak egy kicsi víz volt. Nem bor volt, nem húgy, még csak bele sem ittunk. És tényleg nem direkt csinálta a haverom.

-          Hol van?

-          Nincs itt. Elmenekült. Faszom tudja hova.

-          Akkor hívd ide!

-          Nem! – rámmered. Hogy mernek ellenkezni vele? Hisz mégiscsak ő a fucking king of the hill. Farkasszem, majd folytatom:

-          Nem érdekelsz, nem hívom ide. Ő a haverom és ha ide jön, biztos csesztetnétek. Nem kell a keménykedés.

-          Hát de hívd ide!

-          Nem hívom! Tudod mit? Felejtsük el, hogy ő létezik. Tegyük fel, én voltam. Én öntöttem rád azt a fél pohár halálos vizet. Most mit csinálsz? Mi-lett-volna-ha-gép bekapcsolva:
Az első ütést sikerül elkerülnöm, a másodikra már nem emlékezek. Sem a harmadikra. Próbáltam védekezni, de az arcomból folyó vér megijesztett. Nem tudom, milyen károkat okoztam, de én húztam a rövidebbet. Legalább kiálltam az igaz ügyért. Ezzel vigasztalom magam, amikor eszembe jut, hogy milyen egy mocsok geci világban élünk Tibor.

 

Ennyi, de kérlek titeket, ne ez maradjon meg bennetek Badacsonnyal kapcsolatban. Nem erről szól, hanem arról, hogy együtt vagyunk, iszunk, hülyéskedünk, sütkérezünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr951980350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberfuker85 2010.05.07. 00:43:26

nekem az utolsó két csapatépítő szlogen jött be a legjobban tibor. amúgy meg már oly intellekt,hogy így fél 12 kor picit azt sem tudtam mi van...küldök egy virtuális vállveregetést. végezetül egy kis erőmerítő ha megint szar lenne az idő...igazi fantáziálgatós szám.
www.youtube.com/watch?v=VQG-LvU9NdA

Zsozsiszo 2010.05.07. 21:17:29

Ki nem állhatom az ilyen keménykedő hengertarkójú "öntudatzacskókat". És akkor még nem is beszéltünk az etnikai hovatartozásról... mindig attól rettegek, amikor megyek haza rengeteg pakkal, nehogy "direkt" nekimenjek a gorillák csoportjának, hogy aztán leszúrjanak/leszóljanak, mert mit képzelek én, hogy nekik rontok.

süttyő 2010.05.08. 11:20:44

persze egyből énis begyűjtöttem péntek reggel egy ilyen majdnem verekedős sztorit.
melóba tekertem, előttem is tekert egy bácsi, persze stoppolt engem is, így értünk a zebrához. már látom is hogy szemben egy tufla gyerek a barátnőjével beáll a bicósoknak szánt feljáró padkára, valahogy sejtettem hogy ők nem fognak félreállni, meg amúgy is keménykedni kell mer csajjal van. szóval zöld lett, elindulok a bácsi mögött, a tufla gyerek könyökkel lekoccolja a bácsit, és már ordít is, hogy kurvanyádnemférszel!, a bácsi nem vette fel, de én melóba mentem, szóval amúgy sem voltam lelkileg túl összeszedett, ezért odaszóltam neki, hogy kemény vagy(előtte a lába elé köptem, tökjó érzés volt próbáljátok ki ti is!). innentől kezdve már nekem szóltak a kurvanyák!, nem is értem, hogy hogyan tudott ilyen gyorsan reagálni. jó innentől már én sem voltam olyan megmondó ember, szóval tekertem keményen, ő meg futott egy darabig utánam. persze miután láttam hogy nem követ, egy utcát végignevettem. remélem, utána nem fordult újra teljes haragjával a bácsi felé, aki megállt az másik zebra előtt. igazából nem volt egy nagy lecke, csak egy tréfa a bunkó emberek felé, a tufla gyereknek meg remélem még most is ökölbe szorul a keze ha erre gondol.
egyébként nem lett volna majdnem verekedés, csak simán szarrá vert volna
süti beállítások módosítása