Fontos nyuszi-ügyek

2010.03.27. 10:58

Jól sejtem, hogy a héten nem nagyon erőltettem a frissítést? Bocsi gyerekek. Ez a hét elhúzott mellettem, mint… valami, ami nagyon gyors. Igen, jól látjátok, le vagyok robbanva. Valószínűleg a gyors hét miatt muszáj volt tegnap kikapcsolnom, ezt meg is tettük - masszív piálás az Akácfa Sörözőben. Ittunk, rötyögtünk, volt ülőhelyünk és társaság is.
Fontos infó: kijött a Scott Pilgrim vs. World előzetese, eggyel visszább a kommentekbe van linkelve. Ne zavarjon meg a sok akció.
A hétvégén akarunk venni egy könyvszekrényt, mert tarthatatlan a helyzet. Ma délután irány a sziget, viszünk pár sört, a Rixinek vettünk hámot. Ilyen szép időben hadd futkározzon a kis drága. Így már kint is elintézheti a roppant fontos nyuszi – ügyeket. Ami még említésre méltó, hogy el akarok kezdeni munkát keresni (most már tényleg) és Ívi valószínűleg kap fizetésemelést.
Majd’ elfelejtettem, tegnap részegen bementünk a boltba kajáért így reggelre, és a dvd-s állványon igazi gyöngyszemre bukkantam. Daniel Clowes: Ghost World című képregényének (megint csak fontos popkulturális állomás) filmváltozatára, a Tétova Tinédzserekre (szopás a magyar címfordító mánia). 450,- szerintem elég jó vásárt csináltam.

Kellemes hétvégét mindenkinek, remélem rendbe jövök és akkor nekem is az lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr191872438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2010.03.28. 09:42:01

Igen, vigyétek legelni a nyulat, de nem kell folyton sörözni!
süti beállítások módosítása