Az első 2018-ban

2018.01.05. 12:35

Zajlanak(zajlottak) az események, úgyhogy írok egyet.

Túl vagyunk a karácsonyozáson, újévezésen. Szilveszterkor itthon voltunk, mert 30-án voltunk egy elő-szilveszteri buliban, azzal köszönjük, részünkről pipa a bulizás. 31-én pedig itthon koccintottunk zöldteás nestea-val. (A világ legjobb üdítője, ez vitán felül áll!)
Sajnos csak 3-an maradtunk, tavaly el kellett búcsúznunk Cicától. Megbetegedett és már nem volt remény. Még most is nagyon hiányzik nekünk.

Én még tolom a programozó sulit. Nagyon nehéz, de szeretem. Ma vagy holnap csinálok szerintem egy 21-ező programot. Csak úgy. Just for fun. Meg gyakorlásképp, mert a két ünnep közt volt egy leállás, picit berozsdásodtam.

Az ünnepek amúgy tök jól teltek. Nem nagyon csináltunk semmit. Fekvés, kajálás, olvasás, rengeteg filmet néztünk, társasoztunk és hülyére LogicPic-eztük magunkat. Jó élet volt ez!

Nagy vonalakban ennyi. Nem ígérek semmit, hogy mikor jelentkezek. Majd szerintem amikor végzek a sulival. Akkor várható legközelebb nagyobb esemény.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr413551837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása