Események 3 hét alatt

2012.05.13. 20:35

Lassan három hete nem írtam, igaz, nem is hiányolta senki. Túl vagyok egy kemény hét iváson, Andor barátunk látogatott haza, hajtani kellett. És úgy jött össze a hét, hogy mindig volt valami alkalom, esemény, késztetés. Azon a napon, amikor csak pihentünk és nem ittunk egyáltalán semmit, nos, akkor is ittunk. Végül az egészet egy változatlan minőségű Badacsony koronázta meg május 1-én. Azóta tényleg takarékon vagyunk. Annyira, hogy a következő beszámolásra méltó esemény tegnap történt. Képregényfesztivál. Igazából nem is esemény, mert csak mentem és jöttem Évi kíséretével. Kellemes volt az egész, de későn érkeztünk és siettünk. Beszereztem amiket akartam: Walking Dead 4. , Új Bosszú Angyalai: Forradalom, Kázmér és Huba 10. Továbbá az egyik utolsó példányt elhappoltam a drasztikusan leárazott Rabbi macskájából.
Picit beszéltem a Berlin kiadójával a példányszámokról, illetve arról, hogy mikor jön a folytatás (sajnálom, még legalább 1 év). Mikor ott voltam, ment egy előadás a Pókember-mérföldkövekről, fontos történetekről a karakter életútjából, csak vázlatosan, bekezdő jelekkel, mert ebből azért volt néhány. Sajnos nem tudtam jól odafigyelni, mert számoltam a hover handeket. A lenti hölgy is ott volt teljes harci díszben és szinte folyamatosan fényképezkedtek vele. Elég jól nézett ki, viszont a Star-Wars-os gyökér birodalmi cosplayeseket lángszóróval semmisítettem volna meg. Teljesen önmaguk paródiái voltak, főképp az elhízott Qui-Gon-Jinn. Ilyet csak a Family Guy-ban lehet látni. És még kardozott is! De ez hozzátartozik az ilyen hapeningekhez. Beöltözött kövér hülyék.  

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr714506610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása