Címkék

2011.03.23. 18:26

Tegnap megint ihattam az egyik kedvenc helyemen, az Akácfában. Kevesen voltunk, de jól éreztük magunkat. Pár sör, pár rövid és el is repült az idő.
Másik pozitív élmény tegnapra, hogy a blog jobb szélén megjelent egy új oldaldoboz, ha eddig még nem vettétek volna észre.

Elkezdtem címkéket adni a bejegyzéseknek. Az elejétől kezdve visszamenőlegesen is csinálom, tippelni sem merek, hogy mikorra készülök el az egésszel. Végre van okom, hogy az eddigieket átolvassam. Baszottsok szarságot írtam. Egyik kedvencem a feszültségkeltés bejegyzések. Annyiszor húztam az agyatokat, hogy megérdemelt egy külön címkét. Mindemellett rengeteg elütéssel találkoztam, ezeket is javítgatom. Vicces megfigyelni, hogy a legtöbb címkéje a munkának és a munkakeresésnek van. Igen, felköltözésünk idején ez volt a meghatározó. Kíváncsi vagyok a végső számokra, de szerintem át fogja venni a vezetést az ivászat és a másnaposkodás.

Támadt egy ötletem! Tippeljétek meg, hogy mi lesz a befutó és mennyivel! Aki a legpontosabban tippel, az kap jutalmat. Még nem tudom mit, de kitalálok valami faszát. Komolyan, nem csak a szokásos, meghívom egy sörre – baromságot. Kigondolom ezt a játékot, a végéig úgyis ráérünk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr162765689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LacKoLa 2011.03.24. 17:59:46

azért fasza dolog ez. tulajdonképpen magadnak is naplót írtál.
most legalább visszatekintesz, hogy mi is történt az utóbbi másfél évben...
sok jópofa apróság feledésbe merült volna, de így már nem =)

van ilyen egyébként hogy tag cloud, generálj valahol egyet, tök jól szemlélteti, hogy mi a helyzet
pl. www.designcafe.eu/wp-content/uploads/2010/06/digg-tag-cloud.png

nálad az ivászat fog nyerni, mert kosztos vagy.
de szép nagy betűkkel lesz még a munka és a képregény is :D

Dittike 2011.03.31. 09:16:53

ivászat 42
és ha nyerek akkor minél hamarabb összepakoltok, és jöttök hozzám egy hosszú 7végére üdülni :D persze matracon, meg ilyenek, de legalább ingyé
süti beállítások módosítása