Görbületi hajtómű Rocks!

2010.01.23. 12:58

Aktív hétvége, aktív blogíró. Tehát ha azt akarjátok, hogy legyenek gyakran frissítések, lepjetek meg programokkal, a társaságotokkal esetleg italokkal. Tegnap eljött hozzánk két vendég, még a bajai időkből. Diktri és Uzsi. Iszogattunk, beszélgettünk. Én bezabáltam a cégtől szülinapomra kapott bort. Amikor a felénél jártam, felhúztam magam és rendeltem neten két könyvet. Kiből mit hoz ki a pia, mi? Az egyik Terry Pratchett: Hölgyek és urak – ezt azért kellett, mert nagyon olcsó volt. A másik a Star Trek fizikája. Erre régóta fájt a fogam. A Star Treket szeretem, meg a fizikát is. Az időutazós, fénysebességes részig, tehát nem kellenek számítások, szigorúan csak elmélet. Ez a könyv ezt fogja nyújtani. Görbületi hajtómű Rocks!
Az iszogatás után nem jutottunk el sehova, nagyon lerobbantunk. Most elmentünk boltba, délután főzünk – gombakrémleves és Brassói - előtte még azért megpróbálunk kijutni az Educatiora.
Estére a lányok elmennek valahova mulatozni, én meg a kedves kollégákkal fogok fogyasztani. Lehet, hogy majd egyesítjük erőinket, majd kiderül.
Kiderülről jut eszembe, itt nagyon szépen kisütött a nap, olvad a hó, megjött az életkedvünk. A következő két bejegyzés valamelyikét Riglinek fogom szentelni, mert régen volt szó róla, ami öreg hiba, hiszen beragyogja sötét hétköznapjainkat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr851694895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2010.01.23. 18:33:04

Picikém, a gyomorfekély és a májzsugor csúnya betegség...
süti beállítások módosítása