Helyzetjelentés No. 07.

2010.01.07. 22:28

Ez megint egy helyzetjelentéses lesz. Nagyon nincs semmi. Hideg. Meg munka. Az is van. Unom, de hát örüljek, hogy ez van, ha 10,5% a munkanélküliség, nem? Igazából azt vettem észre, hogy nem csak én vagyok leeresztve most az év elején. Mindenki fáradt, az embereknek már ki van a töke az egész téllel meg a hosszú éjszakákkal.

Oh, hol vagytok tavaszi
parton sörözgetések, hajnali
felesek és ír-kávék, pékség
előtt megvárt napfelkelték és
pólós délutánok?*

Jó hír, hogy a héten kaptam kajajegyeket. Ha találok sört valahol elfogadható minőségben és árban, akkor veszek egy kockával. Igen, a hétvége is alakul, úgy néz ki rekordot döntünk befogadóképességileg. Majd írok, hogy ment. Azért picit félek. Sok ember, nagy felelősség, hogy mindenki jól érezze magát. Reméljük a legjobbakat.
Ma kiolvastam az anansi fiúkat. Odabaszott, nem is kicsit, de hát mit vártunk? Most jön az American Gods – igen, így angolul. Remélem megbírom. Ha igen, akkor annak nagyon örülök, mert azt jelenti, hogy tényleg használható az angoltudásom. Ha nem, akkor rá akarok gyúrni, hogy elolvashassam.
Most komolyan nincs miről írni. A hétvége után biztos lesz. Vagy hát lenne miről írni, csak titeket nem érdekel, mert akkor rákérdeztetek volna, de hát ez az én sorsom. Most nem panaszkodok, vagy ilyesmi… vagyis de, panaszkodok.
A múltkori dologhoz – statisztikák halál után - eszembe jutott egy baromi jó. Mondjuk már régebben eszembe jutott, de most megint. Lehetne kérni tíz szót, amit soha nem mondtál ki (az idegen szavak meg a szakhalandzsa nem ér). Szerintem lennének meglepőek. Meg tíz szó, amit legtöbbször kimondtál. Na mindegy, lehet, hogy ez a téma is csak engem érdekel.
Most így átolvasva ma is egy dekoncentrált féreg vagyok. De hát mire számítottatok? Ma még korán is keltem.

 

*: Ez nem valami versforma? Annyi van, hogy akár az is lehet szerintem. Például amiazeszembejutleíromütemhangsúlytalan verselés.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr681655483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mildyke 2010.01.10. 22:27:34

Amit soha nem mondtam ki, passzolom, mert nyilván meg sem fordult a fejemben, de a tíz leggyakoribb közt tényleg lehetnek érdekességek. Kíváncsi lennék egy-két emberke listájára. Pl.: igen, nem, bor, brskla (nálad sörrel helyettesíthető) :), egségdre, igyál, a többi káromkodás és töltelékszó lenne...
süti beállítások módosítása