God Save The IT!

2009.11.14. 08:43

Szombat van, de nem tudok aludni. A szervezetem nagyon ráállt a koránkelésre. Teljesen tönkretesz ez a munka.
Most akkor írnék, hogy mi volt tegnap. Meló után vettem dobókockát – fából, mert az nem olyan hangos – a munkához, ha valaha átraknak ügyfélszolgálatra. Akik most abban a pozícióban vannak, ország városozni szoktak. És ők csak a nappali műszak, mi lehet ott éjjel?
Miután hazajöttem, kajáltam, regeneráltam az agyam a Fables legújabb számával – amiben Bukfin tovább küzd Baba Yaga ellen, Ozma lett a tizenharmadik emelet vezetője, Geppetto szövetségest talál, a második generációs fabulák más világokban harcolnak és Frau Totenkinder meglátogatja Dunster Happet a Boxers egykori vezetőjét, hogy segítséget kérjen – majd elindultam Ívihez. Útközben visszavittem a könyveket, és gyorsan választottam két Tarantino forgatókönyvet. Elég ratyi ez a könyvtár, be kéne iratkozni valami rendesbe, például a központi Szabó Ervinbe 4300 egy év. Még egy pont a könyvtáras munkának, mert akkor ingyen mehetnék mindenhova. Ívvel elnéztünk a Mélypontba, és jött az egyik munkatársam. Sok emberre mondják, hogy „életművész”. Szerintem ő sem az, de még ő áll a legközelebb hozzá. Nála nincs olyan szó, hogy „holnap” meg „előrelátás” vagy „felelősség”. Ebből adódóan elég jó történetei vannak, amiktől még most is fáj a hasam. Elég sokat ittunk, a hazaútról nincsenek nagyon emlékeim. Ma jön a folytatás az űrlényekkel, amit már nagyon várok.
Megpróbáltam így kora hajnalban elköltöztetni a blogot, de lehet, hogy ezt csak úgy tudom megtenni, hogy egyesével másolom át a bejegyzéseket, viszont akkor a kommentek elmennek szarni, amit nem szeretnék. Az export/import dolog nem nagyon működött, a blog.hu és a blogspot között. Még egy projekt az It-s fiúknak, akik szívesen elfogadnak segítséget.
Szerintem ma még fog történni ez-az, holnap jelentkezek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr231524048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dettusz 2009.11.14. 12:56:58

Üdv kedves űrlénykutatók! Hány órára jöttök a gasztroestre? Meg hány kolléga is jön akkor?

Hayna 2009.11.16. 18:08:43

Én meg majdnem megint lerohantam orvul a fővárost, mert reggel megtudtam (rejtély, hogy miért nem előbb), hogy Múzeumok éjszakája lesz... Ti meg ott vagytok a gyökerénél, és eszetekbe se volt...
süti beállítások módosítása