Welcome Home Ívi!

2009.10.04. 22:37

Aki arra tippelt, hogy „lófaszt fog ez a szarhadék kimenni bárhova is, szerintem ott fog ülni a gépnél és egész nap képregényeket olvas majd”, az nyert. Ívi mondta, hogy igazából az nem az én rendezvényem. Belenyugodtam és maradtam a seggemen.
Nemrég ért haza, és teljesen halálán van. A lába használhatatlan, nagyon fáj neki, de közben mosolyog, meg örül, mert építgeti a kapcsolatokat, meg végre csinált valamit (ez alapvető különbség kettőnk között). Találkozott és kommunikált a Besh O Drom énekesével, ennek is nagyon örül. Kapott ajándékokat, és úgy általában véve, jó benyomást gyakorolt emberekre (ez egy másik alapvető különbség kettőnk között). Most rendezkedés, aztán szerintem hamarosan alukálni tér. Én meg… én is. Hiszen holnap vár rám egy teszt, sőt nem is egy teszt, hanem A Teszt!

 

T E S Z T       P O W E R ! ! ! ! !

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr701427887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása