Megtaláltam

2009.09.26. 01:44

Három hétbe telt, de megtaláltam. Illetve nem én találtam, hanem az egyik barátom csoporttársai, viszont a barátom velem is megosztotta ezt a csodát, amit nevezzünk hát a nevén végre, úgy hívják, hogy: Cheers!
Nem egy szófordulatról, nem egy ótvaros sörről, hanem egy kocsmáról van szó.
Mióta, sőt, mielőtt ideköltöztem, bennem volt, hogy kell egy kocsma. Kell egy hely, ahol nem túl drága a sör, ahol támaszkodhatok a pultnál, vagy ha kedvem támad leülhetek egy asztalhoz és bambulhatok ki az ablakon. Most egy olyan helyről beszélünk, aminek van hangulata, szelleme. Nem a mű, megcsinált hely, hanem az, ami kialakult. Formálódott az évekkel, a vendégekkel, tulajdonosokkal és csaposokkal. Nem tudom, hogy ennek a helynek van-e története, de amikor ma beléptem, ezt éreztem. Hazaértem. Aki nem érti ezt a részeges hadoválást, annak mellékelném az alábbi számot. Piano Man

Ha ez után sem érti, akkor ez nem az ő blogja.
Igazából az ódák ellenére vannak fenntartásaim. Nincs olyan közel, de egy kis utazgatás nem árt, maximum találkozunk pár újabb őrülttel. A másik problémám, hogy kell idő, hogy igazából kitapasztaljam a helyet. Lehet, hogy csak részeg énemnek tetszettek a látottak, tapasztaltak. Nagyon ettől sem tarok, mivel ragaszkodok ahhoz, hogy az első benyomás a helyes (ha ebben nem lehet bízni, akkor miben?), a másik, hogy régen, évekkel ez előtt, amikor otthon haverommal barátommal megtaláltuk A kocsmát, ugyanezt éreztem.
Már csak abban kell reménykednem, hogy megérzéseim nem ütnek le egy sikátorban és erőszakolnak meg.

Még most bocsánatot kérek a nem megszokott színvonalú irományért, de 400 volt egy nagy Johnnie Walker (Negyvenféle, három évig érlelt whiskyből. Íze fűszeres melegséggel teli, tüzes)*.

 

*Na, ez egy jó zárómondat!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr411407809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ntlgbr 2009.09.26. 08:53:34

na ez az idelinkelt dal remek reggeli indítónóta. kocsma az meg baromira kell. vagy rákárhozik az ember az ingázásra egyiktől a másikig, hogy ugyanazokat a mélymagyar dalokat hallgathassa egyikből a másikba érve a zenegépből. viszont van egy hely itt szegeden ahol kb minden viszki akcióban 280ft :)

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2009.09.26. 10:39:05

@ntlgbr: 280? Talán el kéne gondolkodnom egy Budapest - Szeged ingázáson.
süti beállítások módosítása