Rossz folytatás!

2011.08.22. 10:49

Még mindig nem láttam a Másnaposok 2-t. Szerintem nem is fogom megnézni. Én az a fajta ember vagyok, aki hallgat a kritikusokra. Ha valamiről azt írják, hogy béna és szarós-fingós viccekből áll az egész, akkor elhiszem. Miért ne tenném.
A Másnaposok 1et viszont szeretem. Kis túlzással mindez akár velem és a barátaimmal is megtörténhet. Volt már rá példa, hogy valaki eltűnt. Például az éjszaka közepén kiment a Party-házba*, hogy zárásig igyon. Hívott segítséget is. Végül rájuk találtunk egy ágyban. Csak aludtak, bármilyen meleg felhangtól mentesen.
Nagy a kísértés, hogy megnézzem a folytatást, leginkább az első rész iránti tiszteletből, de az annak az oka is, hogy nem fogom megnézni.

 

*: Baja egyik (vagy egyetlen) nonstop kocsmája.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr43170548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dittike 2011.08.25. 23:51:03

én is nagyon kíváncsi voltam rá, és annyira elszomorítottak, hogy nem néztem meg. :( pedig vártam
a meleg felhang meg sose mutatkozott a deszkásban :D :D áááá
süti beállítások módosítása