Ki a kókler?

2019.11.30. 12:58

Arra gondoltam, hogy most nem írok Majáról, hanem egy régi gondolatot veszek elő és osztok meg veletek.
Egyre többet jön velem szembe ezotériával, horoszkóppal kapcsolatos dolog az interneten. Nem tudom miért, nem szoktam ilyesmit nézni, mert mélyen megvetem. Lehet, hogy belekerültem a korba és valami algoritmusnál villog egy lámpa, hogy itt az ideje az elhülyülésnek. Vagy az ismerőseim kerültek bele a korba és elkezdtek ezekkel foglalkozni. Nem tudom. De szerencsére ez újra eszembe juttatta az egyik ötletemet, miszerint:

Kéne csinálni egy „Ki a kókler?” című tévéműsort.

Úgy nézne ki, hogy részenként behívnak két jósnőt, halottlátót, cigánykártyást, számmisztikust, démonidézőt (Démonidézők vannak? Szerintem tökre beleférne.), varázslót, akárkit. Az a lényeg, hogy ugyanabba utazzanak. Ez a két… személy külön-külön jósolna vagy akármit csinálna ugyanannak az embernek egymástól függetlenül. Aztán megnéznék az eredményt. És amikor látjuk, hogy két egymásnak teljesen ellentmondó dolgot jósoltak, megkérdezzük, hogy ez most akkor mi?
Most hogy ezt leírtam, megálltam megnézni, nem csinálok-e hülyét magamból. És állíthatom, nem.
Megnéztem a decemberi horoszkópomat három oldalon. És mindhárom totális ellent mondott a másiknak. Az egyik azt írta, hogy a decemberem nyugodt lesz, sokat leszek a családdal, szeretteimmel. A második azzal riogatott, hogy stresszes lesz ez az időszak, a munkámban teljesen szaron leszek. A harmadik azt írta, hogy ez az én hónapom lesz, minden össze fog jönni, ezért hozzak ki belőle mindent. Most akkor mi van? A háromból melyiknek van igaza? És ki a kókler? Maradjanak velünk és megtudják! Mondjuk hajlok rá, hogy mindhárom.
Szóval erről lenne szó. A két kókler bizonygatná egymásnak a maga igazát. Persze ehhez kell egy provokatív műsorvezető, aki egymásnak ugrasztja a két kóklert, mert benne van, hogy felismerik, itt csak rosszul járhatnak és megpróbálják egymást segítve megmagyarázni, hogy miért juthattak ilyen eltérő eredményre.
Jelölteket tuti találnánk, az első évadra biztosan. Országos adóban reklámot kapni? Az ám az üzlet!
Ja, az áldozat is lehet hívő, tőle is megkérdezhetik, hogy szerinte ki a kókler. Meg valami közönség-szavazás is lehet, de az már mindegy is.
Szerintem szuper lenne a nézettség is. Az ezotéria hívők néznék, mert érdekli őket a téma. Meg másnap megbeszélhetik, ki volt a kókler. És a nem hívők is megnéznék, mert mekkora poén már?

 

Jó, azért írok Majáról is. Ma elkezdtük a hozzátáplálást, pár kanál almalével, nem értette, mire való, de nem hisztizett, a végén talán ízlett is neki. És van új képessége is. Hason fekszik, a karjaival kitámaszt. Ezt már tudta eddig is. Viszont most már elkezd jobbra balra billegni, illegetni magát. Szuper vicces/aranyos.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr6715331650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása