"Most már ilyet is láttam"

2011.06.28. 08:44

Jimmy McNulty, baltimore-i gyilkossági nyomozó busszal érkezik a helyszínre, hála a megszorításoknak. A várakozó járőr elképed a jeleneten és megjegyzi magának: „Most már ilyet is láttam.”

Ez az elképedés lehetett az én arcomon is tegnap este Belga után. Ennyire gyenge Belga koncerten még nem voltam, pedig voltam már páron. Sőt, egyáltalán gyenge vagy rossz koncertet nem láttam még tőlük. Mostanáig. „Most már ilyet is láttam.”

Tegnap egyik névnapos László megemlített egy könyvet (Iskola a határon). Mondtam, hogy az szerintem meg is van a könyvtárban. Még viccelődtünk is, hogy egy katalógus van az agyamban. Reggel megnéztem és tényleg megvan. Még a gépben sem kellett rákeresnem, a helyét is tudtam a polcon. Szeretem a könyvtáros élményeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr653020853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása