kerülők vs. nem-kerülők

2011.05.12. 13:23

Mégsem könyvtároskodunk, bocsánat. Vagy szívesen, attól függően, kinek mi volt a vágya. Már ha volt bárkinek is vágya vagy elvárása az itt leírtakkal kapcsolatban. Most inkább arra keresem a választ, hogy tényleg két fajta ember létezik? Aki kikerüli a vele szembejövőt és aki nem? Jó, ez lehet, hogy hülyeség, mert természetesen szituációtól függ. Egy vagy két ember jön szembe, én hányan vagyok, ki milyen idős, stb. Átfogalmazom. Aki inkább kikerüli a szembejövőt és aki inkább nem?
Én személy szerint inkább kerülök. Ebből miket lehet leszűrni? Kerülöm az embereket? (haha) Kerülöm a konfliktust? Ne adj isten szolgalelkű vagyok? Vagy csak tudok viselkedni? Én ezt leginkább arra fogom, hogy gyorsan sétálok és így egyszerűbb, míg megvárni, hogy valaki félreálljon. A másik véglet az, amikor valaki csak megy, mint a gép. Mi is ötlik fel bennünk, amikor ilyet látunk? Kemény? Nagymenő? Beképzelt faszfej? Vak?
Érdekes vetülete a dolognak, hogy mi történik, amikor két kerülő vagy két nem-kerülő szembetalálkozik. Két kerülő esetében gyakran jön az igen komikus jelenet, hogy ugyanarra akarnak kerülni. Megint és megint és megint. Majd mindketten megállnak, hogy a másik kikerülhesse. Egy darabig nem indul el senki, aztán egyszerre mindketten és kezdődik az egész elölről. Viszont az (általában) középkorú nőket pofánbasznám, amikor elkezdenek ezért durrogni. Rákezd, hogy: a picsába már, nem tud közlekedni? Az persze nem tűnik fel neki, hogy ugyanazt a bénázást adja elő, mint én. Ilyenkor le kéne nekik kenni egy olyat, hogy elájuljon, aztán haladhatnék, de szerencsére nem verek nőket. Ebben az esetben gyakran figyelmeztetem, hogy semmivel sem jobb nálam. Van, akinek eljut az agyáig és van, aki csak jobban felhúzza magát. Ők a látens nem-kerülők? Szerencsére van olyan is, aki rögtön poénnak fogja fel. Jól teszi, mert az!
És amikor két nem-kerülő fut össze? Biztos, hogy már az utca végéről kiszúrják egymást és elkezdik méregetni a pácienst. Ki a keményebb, erősebb, stb. Legalábbis szerintem, mert én kerülő vagyok ugyebár. Aztán a gyengébb fülét farkát behúzva kerül. Teljesen, mint az állatoknál az alfahím-dolog. Vagy a gyáva nyúl játék. Egyszer szeretném látni, hogy nem tudnak dönteni és összeütköznek. Van ilyenkor robbanás, vagy csak összenyomott homlokkal helyben járnak?

 

Még egy kis helyzetjelentés és pozitívság.

Holnap megyünk Bajára állattalálkozóra, ezért kétséges a hétvégi frissítés, ami mondjuk nem nagy baj, mert az olvasóim nagy része ott lesz velünk. Aki meg nem, annak csak annyit mondhatok: fegyelem, türelem! Nagy piálásra számítok, de igazából a réges-rég nem látott bajtársakon lesz itt a hangsúly. Beszámoló természetesen lesz.

Tegnap munka után kiültünk a Duna partra Ívivel és egy-egy bodzás Radlerrel. Napsütés, kilátás, beszélgetés, üdítőzés.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr282898146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LacKoLa 2011.05.12. 13:54:42

egyből ez jutott eszembe:
www.youtube.com/watch?v=1lyu1KKwC74
(nóta egy nem-kerülő bácsitól)

Dittike 2011.05.12. 14:46:30

nekem is ugyan ez a klip jutott eszembe :D :D
ha két nem kerülő találkozik, akkor jól fel akarják lökni a másikat, és akkor jön az ordenáré hőbörgés.
Állattalira jó szórakozást, mindenkit csókoltatok :(

Cetül Ordít · http://hkblog.blog.hu/ 2011.05.12. 21:33:05

Alighanem, le kellene szarnod kijön szembe és ki menekül..csak menj, nem számít az ilyesmi....

Én nem látom értelmét, hogy ezen gondolkozzak, inkább az épületeket nézem, vagy azt a pár hajót.

A poszt azért tetszik +.

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2011.05.12. 22:26:49

@Cetül Ordít: Én sem foglalkozok ezzel folyamatosan, csak néha eszembe jut, például amikor elkövetem a fent említett bénázást, vagy egy szekrény lelök a járdáról.

Hayna 2011.05.13. 16:27:03

Szerintem kikerülni azt lehet, ami vagy aki áll (esetleg veled egy irányba lassabban halad előtted, de azt inkább előzésnek mondják). A szembe jövő elől kitérni lehet, mindig jobbra. Ha két normális és illedelmes ember közlekedik egymással szemben, akkor mindegyik egy kicsit jobbra húzódik, csak egy kicsit, és akkor elkerülik az összeütközést. Persze csak akkor, ha ha van elég hely, és nem foglalja el a járda 3/4 részét egy pocsolya, vagy valami bunkónak az autója, és ennek következtében egy embernek is szűkös a hely. Ilyen esetben az egyiknek várni kell, míg a másik áthalad. Itt számíthat kor, nem, egyéb körülmények, és akit átenged a másik, annak illik megköszönni.
Kerülni lehet még munkát, iskolát, káros szenvedélyeket, stb. Én annak örülnék, ha te a kocsmákat kerülnéd,
kicsifiam... :)))

Metál Isten 2011.05.15. 11:36:23

Na, ez egy igazán jó írás volt! A legjobb, amit eddig olvastam itt. Csak így tovább és főként ilyeneket! :)
süti beállítások módosítása