Van egy hülyeségem, amire nem rég jöttem rá, hogy még célja is lehet. Kicsi voltam még, amikor kezdődött. Ez abból állt, hogy anyu készített valami kaját és kitette az asztalra, hogy zabálhatunk, akkor elkezdtem kérdezgetni, hogy:

-          Ebből ehetek?

-          Igen, persze. Azért csináltam.

-          És kötelező ennem belőle?

-          Ha nem akarsz, nem eszel.

-          De azért szabad?

-          Igen.

-          Tehát akkor muszáj!

-          Nem, de ha akarsz akkor ehetsz.

-          De ezt lehet nekem?

-          Miért ne lehetne?

-          Mert nem szabad.

-          De igen!

-          Akkor ennem kell, vagy baj lesz, mi?

Általában eddig nem jutottunk, hamarabb otthagyott. Én ez után vigyorogva összedörzsöltem a kezeim, hogy: Még egy embert kikészítettem, pipa.
Ezt azóta is játszom, jobb híján Ívivel. Ő valahogy jobban tolerálja. Legutóbb megbolondítottam a dolgot egy kis plusszal, miszerint:

-          De akkor tegyük fel, hogy most fordított nap van, és akkor én azt mondom, hogy nem szeretnék enni, de akkor meg kötelező ennem? – én se nagyon értettem, de nem is érdekelt, csak a válaszra vártam, mire ő:

-          De ma nincs fordított nap!

-          Akkor van!

Itt abba is hagytuk, mert végképp nem volt értelme, de örültünk, hogy ilyen jól kijött a lépés. Gondolkoztam, hogy miért csináltam ezt kiskoromban és miért csinálom most is. Talán az érdekel, hogy ki meddig bírja? Meg hogy mivel vetnek véget a tébolynak? Szerintem ebből lehetne csinálni valami személyiségi tesztet. Akkor ebből most muszáj személyiségi tesztet csinálnom? Ha akarok, akkor szabad?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr252197171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2010.08.04. 02:15:56

És még mindig azt hiszed, hogy jópofa vagy?

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.08.04. 09:25:19

@Hayna: Úgy látom valaki csúnyán elbukna a teszten.

LacKoLa 2010.08.04. 10:49:32

"Gondolkoztam, hogy miért csináltam ezt kiskoromban és miért csinálom most is"

mert hülye vagy mint a seggem. pont.
:D
süti beállítások módosítása