Románia

2010.07.15. 21:45

Rég szóltam már a munkahelyi dolgokról. Igazából a hely és a munka maradt, a körülmények változnak – jelenleg is. Növekedik a létszám, rákapcsolunk az értékesítésre. Kérdés, hogy hosszú távon fenntartható-e ez a megnövekedett kapacitás, igaz, pont leszarom. Amiért fontos ez a változás az az, hogy sok új embert ismerhetek és ismerhettem meg eddig és akadnak köztük igazán jó fejek is. Tegnap munka tréning után beugrottunk néhányukkal és néhány eddigi kollégámmal Romániába* egy sörre. Végül a délutáni műszak is végzett, mikor még ott söröztünk. Kellemes kikapcsolódás volt, jól éreztük magunkat. A mai nap a megnövekedett létszámnak hála a cég tartott egy csapatépítő napot. Ez annyiból állt, hogy kimentünk egy strandra, ahol állták a beugrót, kaját és némi sört. Fasza volt! Ropogósra sültem, de legalább úszkálhattam kedvemre. Bár ilyen lenne minden munkanap!
És visszatérve az új kollegákra, úgy néz ki, hogy bővíthetem szűkös barát – állományomat. Legalább is remélem!
most jut eszembe, hogy megvágtak BKV-n. De erről majd legközelebb.

 

*: Románia a szemben levő abc neve, ahol van sörcsapolás illetve kiülős rész. Hogy ez az elnevezés honnan is ered, arról nincsenek pontos információim. Rémlik valami, de azért inkább utánajárok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr42154372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberfuker85 2010.07.17. 07:11:29

ki az új barát adag?
csapatépítő tréning helyett én tegnap átszúrtam egy rozsdás dróttal az ujjam ami mostanra jól bedagadt. ebbe ugye nem lehet belehalni, vagy mire is jó a tetanusz? gondolom nem elég nagy szégyen lenne...a románia nevű helyen vidulok, végtelenül ötletes.

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.07.17. 11:16:54

@cyberfuker85: Olvasd el Jack Kerouactól az Útont. Biztos vagyok benne, hogy sprintelni fogsz az első dokihoz. Tényleg nagy para lehet belőle, menj el egy dokihoz!
süti beállítások módosítása