giszisza

2010.06.16. 08:45

Elmaradozok, mondjuk ti sem csesztettek, hogy hol a frissítés. Oké, nem mintha függne tőle bármi is. Lehet, hogy simán megtanultátok a leckét? Formállak titeket, mint szobrász az agyagot vagy marketinges a huszonegyedik század emberét? Vagy simán basztok bele, írok-e? Ezt is megérteném, sőt. Apropó, marketingesek. Szerintem ők a huszonegyedik század legnagyobb játékosai. Mármint bábjátékosai. Ők irányítanak. El tudják érni emberek tömegénél, hogy baromi drágán úgy öltözzenek fel, mint egy idióta – divat címén - és közben az áldozat azt hiszi, hogy ez az ő döntése volt és igazi egyéniség. Tudnak valamit a fiúk, tisztelem és félem őket.
Hogy mi a helyzet itt a hatodik emeleten? Helyzet az van. Ívi egy kis rakománnyal jött vissza Pokrócról. Ez a rakomány egy pár hónapos kiscica, ami a szomszédban fog élni. Fehér alapon fekete foltos, egységes neve nincs, mi viszont Sisaknak hívjuk. Én neveztem még el, amikor Ívnél először láttam a tesókáival. Összeengedtük már Riglivel is, nagyon jól teljesítettek mindketten. Well done kisállatok! Szerintem a későbbiekben is jól ki fognak jönni egymással. Itt befejezem, mert végig kell olvasnom a Dark Towert. Üt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr612085340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása