Baja, Gabonapehely, Galamb

2010.06.05. 01:10

Irány Baja! Irány frissen államvizsgázott barátaink! Irány pár sör! Irány Egy fröccs a volt Black Outban (nem tudom mi az új neve)! Irány Ildi Néni húsos pirogja! Irány egy mondat, ami nem úgy kezdődik, hogy „Irány”! Holnap indulunk Bajára. Szerintem most utoljára, mert mindenki elhagyja azt a… keltetőt. Az állatok kiszabadulnak, ez az élet rendje.
Hétvégén nem tudom, mennyire tudok vagy akarok majd írogatni, valószínűleg semennyire. Ezért most ellátlak titeket szellemi táplálékkal.
Volt egy savazásunk. Elég idiótaság, de azért örült mindenki, hogy legalább ez van. Tehát: Hogyan szereted a gabonapelyhet? Ennek annyi az apropója, hogy én szottyosan szeretem, Ívi ropogósan. Innen már jön az egész. Kíváncsiak voltunk, hogy mi a helyzet ezen a téren globálisan. Vagy mikro-globálisan, ha a blog olvasottságát nézem. Súlyos vereséget szenvedtem, viszont legalább egy bátor ember kiállt mellettem. Szottyos P O W E R ! Kíváncsi vagyok, ki ennyire elbaszott még?  Összefoglalásként álljon itt a szomorú végeredmény. Azt azért még hozzáfűzném, hogy az utolsó válaszlehetőség túl magas labda volt.

 

 

 

 

 

 

 

Jöjjenek azok a hülye fejű kis idióták. Igen, a galambok. Itt, az zord nagyvárosban csak kutyákat, cicákat lát az ember. Vagyis azt csak hiszi, merthogy itt vannak az állatvilág vándorcigányai, a galambok. A tubik. Én nagyon szeretem őket. Komolyan, csak ülj le egy padra, bonts egy sört és figyelj! Ahogy… nincs rá szó. Egyszerűen… tubiznak. A munkahelyemen rálátok egy ablakra (azt nem mondom, hogy van ablakom, mert az egy picit erős lenne), ahol délelőttönként egy galambpár szokta igazgatni a tollait. Amikor először jelentek meg, negyven perc után azt vettem észre, hogy nyújtogatom a nyakam a boxom fölött és vigyorgok. Most már visszajáró vendégek és mindig béke telepszik háborgó lelkemre, ha meglátom őket. Tudom, jön egy vidám óra. Másik szórakozásom még, hogy reggelente munkába menet az utcán csipegető galambokhoz úgy szólok, mint rég nem látott jóbarátaimhoz, például:

- Szheevasz Tubi! Mit csinálsz erre? Aham, az jó.

Vagy:

- Halli, minden oké?

Igen, lehet, hogy atom hülyének néznek az emberek, de megéri. Jövő héten találkozunk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr642057698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2010.06.05. 07:40:28

Nem savaztam ugyan, de mindig mondtam, hogy Évinek több esze van, mint neked :)

cyberfuker85 2010.06.06. 13:33:33

lassan kisállat blog lesz...

jangamen 2010.06.06. 15:22:08

utálom a kibaszott galambokat. még jobban utálom az olyan szottyadt vén picsákat, akik unalmuktól elnyomva odaszoktatják őket a lakóházakhoz. kibaszott galambok.

cf: nem kell neked az aranyos kisállat.... úgy döntöttem inkább körbe..

cyberfuker85 2010.06.07. 18:03:07

úgy döntöttem inkább körbe.. ? XD

matccchhhka 2010.07.09. 13:14:22

én vagyok a szottyos.

LacKoLa 2010.07.12. 11:18:53

@matccchhhka: ez volt a te nagy coming out-od! :D
süti beállítások módosítása