-          Ez az internet, ez nem semmi, mi?

-          Ezaz! Az internet! Te aztán tudsz beszélgetést kezdeményezni! Micsoda figura vagy! Ja, az internet!

Bocsánat ezért a tökéletesen érthetetlen kezdésért, de ezzel tartoztam magamnak és az Ed című legendás sorozatnak. De ha már itt vagyunk, maradjunk az internetnél. Régen még órákat el tudtam tölteni az internet előtt. Olvasgattam, játszottam, nézelődtem, linkről – linkre ugráltam. Mára ez valahogy megváltozott. Végigzongorázom a rutint (e-mailek, közösségi oldalak üzenőfala, naponta frissülő comicstripek {Blossza, Wulffmorgenthaler, Xkcd, Napirajz [igaz, ez nem frissül naponta, de azért megnézem], stb.} és webcomicok, egy-két hírportál, talán megnézem van-e valami újdonság a fffffoundon). Ez maximum tizenöt – húsz perc. Ha olyanom van, akkor letöltök egy képregényt, utánajárok valaminek, ráguglizok egy új könyvre vagy kocsmára és ennyi. Nem kérdezem meg, hogy ez baj-e, mert tudom, hogy nem az. Több idő jut az igazán fontos dolgokra (elolvasni a könyvet vagy inni a kocsmában). Örülök, hogy eljutottam ide az internettel, ahova anno a mobilokkal. Egy használati eszköz. Ez van értem, nem én érte. Nem kell, hogy négy órán át korhadjak a net előtt, ahogy nem kell hetvenezret sem költeni egy szaros telefonra. Van, használom, ha akarom. Most erről csinálnék egy szavazást, csak már nagyon befolyásolva lennétek. Azért egy másik szavazást kirakok, mert rég volt. Ezt legközelebb fejteném ki.
És hogy elkerüljük a félreértéseket, én azért szeretem a netet, ezt a videót például totálisan véletlenül találtam.

 A héten nagyon lefáradtunk. Szerdán leugrottunk pár sörre, csütörtökön Besh-o-Drom volt a Zöldpardonban, tegnap meg Kispál a Belvárosi Fesztiválon. És nincs vége, mert ma Quimby lesz. Szeretem, amikor kihasználjuk a napokat. Minden este megittam pár sört, de legalább nem ittam rommá magam. Büszke vagyok magunkra.
Csütörtökön megjártuk az Akácfát is, ahol összefutottunk ifjú barátainkkal, Fehérvár két heréjével és középen ott volt a fasz is. Jó arc gyerekek, bírom őket. Na, ők mindig rommá isszák magukat. Meséltek egy jópofa sztorit, hogy a múltkor miért nem voltak ott a kerti sütögetésen. Történetesen azért, mert elstoppoltak Horvátba. Az átkelés sajnos nem jött össze nekik, mert az egyikük otthon hagyta a személyiét. Kitalálták, hogy akkor próbálkoznak egy régi brifkóval. Nagykanizsai rendőrkapitányság, rabosítás, stb., mivel némi drog is keveredett a vizeletbe. Jó kis kaland lehetett volna és végül az is lett. Szeretem az ilyen történeteket. Pláne ha azzal van kiegészítve, hogy a zöldhatárt is bepróbálták. Ehhez én is csatolnék egy kis kiegészítőt. Örüljünk, hogy nem lett mégnagyobb a kaland.
Tudom, ígértem valamit a galambokról, ezt elnapolnám, mert eléggé kitettem már magamért.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr872040084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jangamen 2010.06.01. 13:58:39

"Több idő jut az igazán fontos dolgokra (...... inni a kocsmában)"

érdekes megközelítés, a szövegkörnyezetből nem esett le, hogy poénnak szántad ezt a részt (gondolom a könyvolvasást nem). Mindenesetre a kocsmázás a netezés helyett nem gondolnám, hogy minőségi javulásnak mondható a szabadidős tevékenységek sorában.

Ívi 2010.06.01. 18:09:58

Szerintem meg, ha valaki, jó fej emberekkel beül valahova jókat nevetgélni,beszélhetni minőségibb, mint pl. órákat fogyizni valami szuper gyenge netes játékkal.
Majd ha totál egyedül munka előtt/után beül egy lepukkant kocsmába és kér egy feles vodkát egy Sárkány/Mátyás sörrel, na az lesz a minőségi romlás.:D:D

jangamen 2010.06.02. 12:04:58

hát jah. bár itt csak annyi szerepelt: inni a kocsmában :P.

És! Ne bántsátok az Andort. :D

LacKoLa 2010.06.02. 13:32:58

azért az interneten is lehet hasznos dolgokat csinálni. pl aki blogot ír, az már fasza, mert létrehoz valamit. mintha festene egy képet.
vagy ha elolvasok egy cikket, az se kevesebb, mintha ülnék a fotelban, és lapozgatnék egy olyan témájú magazint... attól, hogy képernyőn van. :/

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.06.03. 10:05:53

@LacKoLa: Én írok blogot és olvasok cikkeket, mégsem tudok mit kezdeni a nettel max. fél óra után.

cyberfuker85 2010.06.04. 17:35:20

ha nem lennem netem levághatnák egy kezem is akár. WoW. igen tudom DE! jelenleg művelődésszervezői/logisztika skilljeimet kamatoztatom és egy 300 tagot számláló csapat sikeres vezetőjeként. olyan 'neveket' értünk be 'fejlettségbe' mint akik már 3 éve mást se csinálnak.. valamint két 'géniuszi' reformot is bevezettem.mindezt a való életben csak kisebb sikerfokkal kamatoztattam és bejön, hogy most virtuálisan sokkal jobban megy. ugyanakkor nem volt áram 3 óráig és rájöttem,hogy annyi minden mással is jól elütöm az időt mint a gitározás, zeneírás, sorozat nézés...de a lakásból még így se mozdultam volna ki XD mondjuk most szabad ég alatt melózom 7től 15:30 ig szóval mire hazaérek már csak rom vagyok. de nem akarok spoilerezni, két hetet még tudtok várni XD... aki akar velem koccolni kezdheti lefoglalni a napokat mert nagyon be leszek sűrítve. jó lenne minél több arczot újra látni. eddig úgy fest,hogy 18.ától pesten leszek elérhető pár napig. nemtom' kinek ,hogy vannak vizsgái/munkanapjai/szabadideje, de
jaca küri új wowos barátaim biztos ott 1x sorra kerülnek, valamint a siófoki klasszik nosztalgiázást is be fogom iktatni jópár alkalommal.máté veled is jó lenne majd írj rám, feri kéne varratnom valamit a lábamra, de mivel még nem jutott semmi durva az eszembe ezt lehet kihagyom. pisti(ha olvasod és szárszón/pesten vagy ütközzünk) akiről nem esett szó szintén jöhet a pesti megmozdulásra illetve örömmel veszek minden felkeresést, még ha csak egy traubi erejéig is.lehet kéne majd csöveznem pesten amíg ott leszek, ha valakinek van egy kanapéja és nem zavarnám örömmel venném ; ) szóval konklúzióként annyit mondhatok nincsen sem a netes sem a kimozdulás egy kocsmában között semmilyen minőség belüli különbség ha(esetemben) el tudunk vonatkoztatni attól, hogy a gép előtt üléstől belekerülünk a 'kocka' ként ismert sztereotípiába. előnye és hátránya van mindegyiknek.
na puszi
süti beállítások módosítása