Surfin BKV

2010.04.05. 20:45

Nah, rendesen itt hagytalak titeket, mint eb a szarát. Bocsánat, csak elutaztunk Lópokrócra Tótkomlósra, amivel én teljesen nem számoltam. Tudtam, csak valahogy nem realizáltam. Szóval frissítés nélkül maradtatok a hétvégén. De ha jól láttam, nem is nagyon bántátok. Mindegy, nem kezdek el rinyálni, hogy „nem olvassa senki a blogomat, meg nem kommentelnek a szemetek”.
Legutóbb elfelejtettem írni, hogy végre eljutottunk a Ludwigba. Megnéztük a Glenn Brownt is. Hááát, rá kell hogy jöjjek, egy tuskó vagyok a kortárs festészethez. De azért jó volt, meg pláne, hogy ingyenes, mivel minden hónap uccsó vasárnapján szabad a vásár. Volt egy kiállítás Hatalmi játszmák néven, na az bejövős volt, meg az állandó kiállítás is. Majd még megyünk.
Holnap munka, de egy esti sörözés már kilátásban van, csak azt nem tudom, hogy mennyire kell az most nekem. (Megpróbálom magam eldönteni, nem kell segítség anyu.) Hétvégére vannak már tervek, de semmi nagy eresztés, csip-csup ügyek.
És akkor amire már nagyon vártok, újabb nagyvárosi sport, aminek hivatalos neve még nincs, de hívjuk mondjuk BKVS-nek. (BKV Szörf) Aki járt már a fővárosban (vagy Magyarországon, esetleg bárhol a világon) láthatta, hogy elég sok a hajléktalan. Ezek a nem túl tiszta hajléktalanok néha tömegközlekednek, és ilyenkor leülnek, kapaszkodnak, stb. Nem sajnálom tőlük, nem akarok összeveszni senkivel, meg más választásuk nincs is. Nem akarom fejtegetni, hogy miért hajléktalanok, meg hogy ezzel mit kéne kezdeni, mert ehhez kevés vagyok. Hogy miért nem tiszták, nem kell magyarázni, gondolom. Maradjunk annyiba, hogy simán megpróbálok a járatokkal minél kisebb felületen érintkezni. Más választásom nekem sincs nagyon. Nem vagyok ennyire finnyás, de ha telibe látod, hogy a faszi előtted bokáig szakadt nadrágban szaros combbal áll és lóg a fogódzkodón, azért te is zsebre teszed a kezed. Mindegy, itt kezdődik el a játék. (Itt kezdődött el valaha.) Állj be menetiránynak oldalt, lábak párhuzamosan, kezet zsebre és hadd szóljon! Egy-egy kanyar rendesen meg tud lepni, pláne ha sokan vannak. Tényleg fasza móka. Ja, vannak pályák is nehézségi szint szerint:

Kezdő: Combino át a Margit hídon. Egy kanyar, lassú tempó
Haladó: Combino bárhol máshol vagy metró

Profi: Régi villamos
God-like: Éjszakai járat.

Én már elég jó vagyok, szerdán megcsináltam a god-likeot is. Nem is tudom, van-e még cél az életemben. Na jó, annyira menő azért nem vagyok, mert néha borulok, de ezt havi párszor bevállalom a móka miatt. Ha valakinek nekiestem az elmúlt pár hónapban, attól bocsánatot kérek. Ne féljen, a közeljövőben nem lököm fel, mert tényleg egyre jobb vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr981897175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mildyke 2010.04.05. 20:52:41

De ráéreztem, mikor kell ide kattyintani :) Ezt még melegében elkaptam.
PEN tervbe van már véve? Valaki, akárki, bárki, akinek volt már benne része? Nagy toborzást nem akarok, mert a végén megint én nem tudok majd elmenni :D De azért gondoljátok meg!

matccchhhka 2010.04.06. 09:36:24

a csövik azért büdösek és szutyik, mert ha berakod őket egy fürdőszobába, visítva szöknek ahol tudnak. mármint komolyan. (megragadtam a lényeget a posztban ;)

Hayna 2010.04.06. 12:56:02

@ms.chief: Nem, a csövik azért büdösek és szutyik, mert ritkán van alkalmuk bekerülni egy fürdőszobába, és gyakran elég koszos helyre tudnak csak behúzódni, hogy legalább meg ne fagyjanak. Az éjjeli menedékhelyen, ahol vigyáztam rájuk (nem mintha valaki el akarta volna lopni őket), tetemes mennyiségű vizet elpacsáltak, kevés kivétellel szerettek fürödni, tiszta ruhát váltani, tiszta helyre lefeküdni. Majd írok egyszer róluk a Haynablogban.

matccchhhka 2010.04.06. 13:40:21

@Hayna: remélem nem értem félre, de úgy látom egyről beszélünk :) azt hiszem a Dankó utcai szálló volt, ahol érintetlen fürdőszobát mutattak, ott mesélte a hölgy, hogy a lehetőség megvan és mégha ritkán is, de nem élnek vele. örömmel olvasnék róla a blogodon, ami mellesleg nem akármilyen :)

Quintana 2010.04.06. 23:35:34

BKV surf rulez! Én is szoktam nyomni, pedig már rég kinőttem a "villamoson ugráló-sárga szöcskéző-hülyegyerek" korosztályból. Elég hülyének is szokott nézni a Tisztelt Utazóközönség ilyenkor, de leszarom. Boldogok a gyermekek... boldogok a lelki szegények...

LacKoLa 2010.04.07. 18:10:03

amikor nem csak állva szörfölni, hanem sétálni próbálsz, akkor nekem a 'Félelem és Reszketés LVban' éter-jelenetei ugranak be.
BKV Éter.. az se rossz móka :D
süti beállítások módosítása