Bobo

2010.03.21. 12:37

Az előző téma elég jó lett, sikerült némi aktivitást kiváltanom belőletek. Izgi. Ez a bejegyzés nem ilyen lesz. Annyit akarok csak megosztani veletek, hogy voltam ma Képregény Börzén. Szakmáztam egy picit és természetesen újabb gyöngyszemeket gyűjtöttem. Sandman: The Doll House, Csodálatos Pókember (egy rész sajnos kimaradt, mert nem nagyon találtam, nem tudom honnan szerzem majd be), vettem még egy nagyon fasza Hellblazert kb. vattacukorért és amiért megszületett ez a bejegyzés: két Bobo. Egy kedves főiskolai ismerősünknek szánom, mert már nagyon rég megígértem neki. Privátban kérnék tőle egy címet, ahova elpostázhatom. Remélem, tudja, kiről van szó.
A környezetvédelmi stratégiák megvitatását pedig az előző bejegyzésnél lehet folytatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr531856434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása