A puszta népei

2010.02.25. 21:12

Rossz híreket kaptam. Kedves ismerősünk, akitől a sörkuponokat kaptuk, nem tud velünk tartani a küldetésben. Kár, mert megérdemelné. Ő egy igazán jó ember. Hozzá képest én is csak egy kibaszott szarkupac vagyok. Nem mintha ezzel most sokat elárultam volna. Szóval egy ember kiesett. Jelentkezni lehet bátran, mert nem bírjuk meg és szégyenben maradunk. Megint csak azt tudom mondani, hogy igen, jelentkezzetek! Ne, ne szégyenlősködjetek!
Ma elmentem egy képregényes happeningre a Karton Galériába. Jó volt, de nem maradtam végig, mert egy idő után már csak magukat ismételték. Volt ingyé sör, és baromi vicces volt A mozdulat. Kibontották a dobozos Ászokat, amitől mindenkinek kicsit sörös lett a keze, tudjátok hogy van ez. És erre mit tesz a férfi – köztük én is? Egy jókora lendítéssel a földre csapja a felesleget. Egy galériában. Egy idő után már figyeltem és mindenki ezt csinálta. Úgy néz ki, ez a mozdulat belénk van kódolva, mint a… mint a vonzalom a gömbölyű dolgok iránt. (mell, fenék, labda - kinél mi a sorrend)
Ma reggel megint meglepett ez a város. Mit látok munkába menet? Két hajléktalant, amint fűszereket cserélnek. Faszán ott volt a Kotányis tasak, vagy öt fajta, a másiknál meg egy flaska bor. Ez kora délelőtt elég sokkoló volt. Nagy nehezen azért feldolgoztam. Ezt is.
Ha már ilyen milyen érdekességeket tár elém az élet? – dolgoknál tartunk, megosztanám veletek egyik régebbi megfigyelésem. Amikor bandukoltam pár hónapja, egyszer csak feltűnt, hogy mindenhol féldecis üvegcséket látok. Fizikailag. Nem vagyok olyan csőd alkoholista, hogy már ilyesmit hallucináljak. Tehát húszméterenként láttam egy – egy ilyen ampullát* letéve a járdára, fűbe, párkányra. Aztán egy nap (megint csak munkába menet) láttam egy figurát, ahogy lehúzza az adagját, visszacsavarja a kupakot és leteszi a földre. Beugrott, hogy mire emlékeztet ez a jelenség. Olyan, mint amikor anno a vadnyugaton az indiánok levadászták a bölényt, és a szívét otthagyták, hogy legyen még ilyen szerencsés vadászatuk. A prérin lehettek így széthagyva a szívek, mint nálunk a feles üvegcsék. Csak az a különbség, hogy a prérifarkasok jobban dolgoznak, mint a budapesti közterület fenntartó.

*lásd még: rakéta, tüske

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr421790703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberfuker85 2010.02.26. 12:41:12

élményemre szolgált olvasni a mait. kedvencként kiemelném a kerek dolgokat a sorrendet illetve csatlakozom...hát az ampulláról meg nekem azért nem indiánok jutnak eszembe hanem a nonstop. akkortájt jöttünk rá arra ,hogy minden rövid jó gyömbérrel...vagy a kommersz tüske vitatkozótigris sem kutya a korai reggelen.

jangamen 2010.02.27. 09:57:45

vagy egész egyszerűen csak fűszernek álcázott drogot árultak a hajléktalannak álcázott dílerek.

egyébként minden tiszteletem a tiétek, én anno ~2 hónapot melóztam fent, elég is volt. ez egy bűnös hely..bűnös város..
süti beállítások módosítása