Készüljetek fel a reggeli frissítésekre vagy a frissítések teljes hiányára, mert a héten délutános vagyok. Megpróbálok minden reggel nyolckor, maximum kilenckor felkelni, mert egyszerűen sajnálom az időmet alvásra pazarolni. Rossz hír of the week – szombaton is lesz meló. Jó hír of the last week (amit elfelejtettem mondani) – pénteken voltam céges buliban egy all you can eat helyen. Három órát kaptunk, hogy totálisan elpusztítsuk magunkat. Én erre az időre két étkezést terveztem. Az első körben szinte minden egzotikumot kipróbáltam, háromszor fordultam és végem lett. Utolsó órában tudtam volna még menni egyet, csak a kitartó sörözés elvonta a figyelmem. Elégedett vagyok a teljesítményemmel, így első alkalomra. Legközelebb azért jobban odateszem magam. Közben oldódtam a kollégákkal. Vannak nagyon jó arcok, stand-up szintű történetekkel, viszont hatalmas fekete pont a pletykás, klikkesedéses, ő azt mondta rólam… vonalért. Majd a normálisabbakkal barátkozok, meg leszarom a többieket. Most olvastam egy blogon (amit már ajánlottam is), hogy a főnökök azért vannak, hogy ártsanak, meg előbb-utóbb úgyis kibasznak az emberrel. Remélem esetünkben ez nem így lesz, mert extra jó arc a főnököm is.

Most így reggelire ennyit. Felöltözök meg eszek valamit. Jó munkát mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr381595862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kottázó · http://kotta.blog.hu/ 2010.01.13. 23:14:46

remélem én azért a normálisak közé tartozom, és velem barátkozol ezután is :D
süti beállítások módosítása