Egy masszív frissítés

2009.12.06. 12:26

Hát, csak nem sikerült tegnap frissítenem, ellenben azzal, amit ígértem. De most akkor pótolnám. Reagálva az előző bejegyzés kommentjeire, nem tudom, hogy képes Rigli leszarni a falat. Azért írtam ki, mert ez tényleg szép mutatvány. A - jajj de vicces vagyok, hogy így szeretem a nyuszit sütve, meg főzve - beszólásokat meg el lehet felejteni. Nagyon gyenge poén, pláne negyedszerre. És attól sem lesz jobb, hogy nagyon fos vigyorgó fejeket raknak utánuk.
Jöjjön egy kis kultúra. Hol voltunk manapság? A Hungarocomixról már írtam, de a nagy érdeklődésre való tekintettel kitérek rá megint. A mostani picit vérszegény volt, szerintem azért, mert kevesebb volt az újdonság. Kérdezősködtem a standoknál, ez leginkább annak tudható be, hogy az emberek faszán be lettek ijesztve a válsággal, így visszaesett a vásárlóerő, de hallottam olyanokat is, hogy a mocsadék könyvesboltok visszatartják a pénzeket. Ez a jelenség sajnos azért van, mert megtehetik. Csak annyit tudok ajánlani, ha képregényt vesztek, próbáljátok meg a kiadóktól rendelni, vagy az eseményeken (Fesztivál, Börze, Hungarocomix) személyesen beszerezni és akkor opcionálisan kaptok mellé kedves mosolyt és egy kis szakmázást képregényekről. A mostani szerzeményeim a Kázmér és Huba legújabb, immár hatodik epizódja, amit szerintem nem kell magyarázni, ha igen, akkor… járj utána! Megvettem még a Bábel Verme - című magyar faszaságot. Sztori ötös, rajz szintén. A harmadik gyöngyszem megint hazai termés, ez a Marketing Stratégia. Ebbe még csak belelapoztam. Nagyon dinamikus, nagyon filmes, szerintem a sztori is jó lesz, majd talán írok ezekről bővebben is.
A héten volt a Roham magazin kilencedik számának lapbemutatója, egybekötve egy kellemes hangulatú kiállítással. Ezek a fiúk érzik. A kiállítás talán lesz még a héten. Közvetlenül a Kuplung mellett, ha érdekel a kortárs, az underground, az elvont és a tehetséges, akkor nézd meg, amíg még tudod. És a Roham is ingyenes, vigyél belőle a huginak is! Plusz pont, hogy a Kuplungban éppen happy hour volt, ami kétszázötven forintos csapolt Soproniban materializálódott kezeink közt.
Tegnap Toldi mozi volt, mert beszereztem a Napirajz harmadik részét, és itt lehetett dedikáltatni azzal, aki elkövette ezt a művészet (azért írtam így, mert www. napirajz.hu). Sok sorban állás volt, de úgy érzem megérte. Barátok is besegítettek, kitartóan itattak. Találtam egy embert, aki velem együtt vallja, hogy a Firefly odabasz, meg is kapom tőle az egész sorozatot. Juhú!
Odabaszról jut eszembe. Meg kell említenem megint Az elveszett próféciákat – amit jelenleg olvasok, és egyesek szerint nem igazi irodalom, meg értelmiségiek így meg úgy, bár, szerintem az értelmiségi léthez a nyitott hozzáállás is hozzátartozik, nem csak a begyöpösödöttség, mindegy anyám. Naszóval ma reggel olvasgattam és megjegyeztem, hogy „Szeretem, amikor egy negatív karakter szimpatikus.” Itt éppen egy fasiszta elmebeteg boszorkányüldözőről volt szó. Két oldallal később leírták, hogy a szóban forgó személyt igazából mindenki kedveli, annak ellenére, hogy csak rossz tulajdonságai vannak. Na én erre mondom, hogy ezek Írók. Jók. Nagyon. És irodalom. Anyám.
Ma pihenés, főzés, vendégünk is van. És jön az új szavazás, aminek nem titkoltan politikai céljai vannak. Segítsetek nyomást gyakorolni és megdönteni a jelenlegi rezsimet! Adjunk fegyvert a kezembe!
De előbb térjünk ki az előző szavazásra. Most nem elemezném, mert az eredmény tökmindegy, úgy is akkor frissítek, amikor tudok, vagy akarok. A „néha ez, néha az” nyert, mert eddig is így toltam. Az igazi nyertesnek örülök is meg nem is, mert ez azt jelenti, hogy azok az írások is tetszenek nektek, igaz, nekem nincs pofám, hogy ilyenekkel szúrjam ki a szemeteket.
 

Örülök az aktív részvételnek, a kommenteknek, így tovább. Megyek, mert be kell segítenem a főzőcskébe.

 

 

Elfelejtettem írni Árpádról, de a következő frissítést neki szentelem. Garantált szórakozás!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr821577607

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Toldi mozi 2010.11.08. 15:16:13

Helyszín: 1054 Bp., Bajcsy-Zsilinszky út 36-38. Látogatás: 2010. április 7. 18:40-23:00 > Ég a napmelegtől kopár sík szarja a Bajcsy-Zsilinszky útnak... Adatlap Elérhetőség: +36 1 4...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása