Esti főzőcske

2009.11.18. 21:23

Két frissítés egy nap alatt? Mennyit ér egy délig alvás, mi? Azért írok, hogy elmondjam, mit főztem. Sertéskaraj csíkok provanszi módra, főtt krumplival. Büszke vagyok rá, mert még nem csináltam ilyet és nagyon jó lett. Amikor átraktam a maradékot egy edénybe, a szívem szakadt bele, hogy a serpenyőben maradt egy csomó öntet, de ezt is megoldottam. Pár szelet kenyér, egy kis melegítés és kész. Lehet, hogy nem értitek ezt a bejegyzést, ezért szerintem le kell szögeznem megint: Ez a kaja egyszerűen kibaszott finom lett!
Hírek a munkáról: A héten már nem kell menni dolgozni. A megrendelő kért egy leállást, aztán meglátjuk. Szerintem a két nap után totál leállunk, és akkor vagy más munkát kapunk, vagy viszont látásra. Hát, nem fogok sírni, az biztos. Csak kéne valami más.
étvágyat éjszakát!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr691535316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása