Helyzetjelentés No. 03.

2009.10.04. 16:21

Megint a szokásos, de azért leírom. Ívi ma egész nap hajt. Reggel/délelőtt (kinek mi) ment szórólapozni, a kutyaőrzést reklámozta, már ezzel elég jó pénzt keresett. Most önkénteskedik az Egészség Hídja nevű rendezvényen, gyakorlatot szerez. Jól teszi, valahol el kell kezdeni. Én kitartóan semmit nem csinálok, de majd kinézek hozzá. Az idő szép, de itt bent baszott hideg van, tényleg ki kéne néznem.

Holnap hétfő, akkor munkakereső-nap! Ilyenkor kiraknak egy határ új munkát a netre. Engem meg pénteken felhívtak, hogy munkanélküli vagyok-e még. Mondom, hogy a faszba ne lennék? Akkor menjek be tesztet írni. Válaszolom oké. Azért megkérdezhettem volna, hogy milyen tesztről is van szó, mindenesetre holnap ilyenkor már tudni fogom. Ez is valami call centeres töketlenkedés, az addig biztos.

Ígértem valamikor valami BKV-s posztot, na abból nem nagyon lesz semmi, mivel nincsenek benyomásaim a szóban forgó intézettel kapcsolatban. Nem ért még ellenőr általi atrocitás, a járatok mocskosak, oké, de az a több százezer utazóval állhat kapcsolatban. Ja, erről jut eszembe: múltkor utazok a villamoson, és egy figura mellettem egy isteneset köpött a padlóra. Picit furcsállottam a dolgot, az úriember ezt észrevehette, mert hatalmas vigyorral próbálta kezelni a helyzetet. Kb. erről beszélek. Most ezzel mit tud kezdeni a BKV? Nem védeni akarom őket, mert közintézmény, és mint tudjuk, abból sok jó nem sülhet ki, de a szidalmazást lehet ésszel, és ész nélkül csinálni. Én ez előbbire voksolok.

 

Egyetek sok retket, mert abban több a vitamin, mint a kenyérhéjban és az almamagban együttvéve!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr11427074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása