Szánom-bánom...

2009.09.09. 16:31

Van egy haverom barátom Angliában. A blogjában az volt az utolsó bejegyzés utolsó mondata, hogy (megpróbálom idézni):
"Ezután rendesen frissítek minden nap."

Amikor ez volt, megesküdtem, hogyha blogolok, nem fogok ilyen faszságot elkövetni. Gondolom, érzitek az iróniát. Mentségemre legyen, hogy önhibámon kívül voltam távol majd három nap. A költözéskor elég faszán elhoztam mindent, kivéve két nagyon fontos dolgot. Egyrészt a kibaszott jó StarTrek plakátom, amin az Enterprise látható. A másik fontos dolog egy netkábel. Próbáltam szarakodni a Wifivel, de 2 napig tartott, mire megkaptam a jelszót, aztán úgy sem működött, mivel le van pusztulva a gépem (de azért szeretem). Mostanra kaptam kábelt, és már semmi sem olyan kilátástalan, minden szép és jó.

Elég hosszú lesz ez a poszt, de az események zajlottak, míg én kapargattam a a monitort, amin "az oldal nem jeleníthető meg" felirat virított.

Kezdjük a költözéssel. Kedves testvérem és élettársa fuvaroztak, ez úton is szeretném meghálálni nekik, igazán jó arcok voltak. Kisebb eltévedésekkel ide is találtunk. Tudtuk, hogy hova jövünk, mert voltam már a nyáron megnézni ezt a palotát. És akkor el is érkeztünk az otthonhoz.
Ami jó benne (igen, lista jön):

1. Nagyon jó helyen van. Kilátás a Dunára, Rózsadombra, sok zöldségre. Közelben minden ami kell, közlekedés ütős. Kiküszöbölve a szar poénokat, ütős, nem elütős!

2. A közvetlen szomszédságban kedves ismerősök, jóarcok, segítőkészek.

3. Hiperolcsó. A főbérlő baráti alapon adja ki, ő is jóarc, segítőkész. Erre most már rövidítést kell találni. Mondjuk "Jóse". Vagy inkább ne is rövidítés legyen, hanem egy ilyen, hogy "jóarcsegítőkész". Vagy megpróbálom nem nagyon használni ezt így, mert mindenhogy szar.

Mi a rossz?(nem lesz lista, mert egy pont nem lista.)

Képzelj el egy szép tágas kutatóintézetet. Abban van egy laboratórium. Ez is szép nagy, több részleg, pihenő, nagy belmagasság, stb. A laborban van egy asztal. Az asztalon van egy tálca, amin van egy petricsésze. Annak a jobb-felső kvadránsának a szélén élünk mi. Enyhén szólva pici. Kérdezték, hogy van-e konyha, erre azt válaszoltuk, hogy az egyik sarok az lesz. Szerencsére zuhanyzó meg wc azért van, ami elég jó, dolog, viszont ott is szarás közben akár lábat is moshatsz, miközben a mosdóra könyökölsz.
Végeredményben a jó dolgok eléggé ellensúlyozzák a rosszakat.
Mostanában többesszámban írok? Nem zakkantam meg. Még.
Azért írok többes számban, mert nem vagyok egyedül. A Lyukban hárman lakunk. Én, kedves szeretetreméltó, míg-ezt-írom-puszilja-a-fejem-és-közben-The-Who-Leaving-Here-re-toporgó barátnőm, kit ezen túl Íviként vagy Ívként fogok emlegetni, és kettőnk kvázi gyermeke, egy koromfekete, mindent megrágó, mindenhova szaró-hugyozó kis nyuszi, Rigli. Szóval faszományosan* megvagyunk így, mi hárman.

Akkor itt tartok most. Munkát ma fogok keresni... talán. Nem nagyon izgat még, mert mocskos lusta vagyok. Meg bennem van, hogy lesz majd valami.

Ja, elfelejtettem mondani, mit csináltam eddig. Ideköltözéskor meg voltam fázva. Teát ittam(1liter/órával), És a Hakni az Űrben című Eric Idle kötettel aljasítottam magam. Jó volt, ilyet tanultam belőle, mint pl.:
"Fel vagyok kavarva, mint egy prosti fiókja."
Szerintem fasza. Amúgy nem csak ezt csináltam, volt még két felfedezőtúránk a környéken és messzebb. Hogy mi a véleményem a BKV-ról? Ezt majd egy másik posztban. Hamarosan jelentkezek, ha nem jön közbe semmi.

Kb. ennyit mára!

*Tartom magam ahhoz, hogy a faszományos egy nyelvújítás-kori szó, amit a képmutató magyartanárok elvettek tőlünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr461371291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberfuker85 2009.09.12. 02:18:19

szeva admiralilles!

olvasgattam a blogodat nagyon érdekes.szeretném azzal kezdeni,hogy egy barátod él angliában(megbocsátható az elgépelés ha ismersz egy másik péniszhosszabítót aki befejezte a blogját 1 bejegyzés után éééés a haverod is!)
aműgy örülök,hogy végre elkezdtél írni,bár szégyenletes,hogy nem tudtál egy mailt küldeni,hogy olvassam...tudod ,hogy találtam ide???? beírtam a google-ba,hogy suttyó bajai kollégista ..és kb.voiola' a franciák köcsögök.
az ív baba nickname
ágyő!!!!sok sikert a bp léthez.

Dittike 2009.09.12. 20:41:35

Jól tolod Jacek.
Küldjed, mert kell a vidámság itt a nyomorban:S! Uh elment valaki az ajtó előtt, és tök úgy nézett ki mint te! (félelmetes)
TSÓK tinektek!

LacKoLa 2009.09.13. 23:39:44

Na. Már régóta játszottam a gondolattal, hogy csinálok egy indapass-os izét, hogy pofázhassak mindenhova, ha késztetést érzek rá. Most eljött az ideje, beszállok én is ezzel az idóta nick-el.
Jó találmány a blog, főleg ha vezérek írják. Természetesen én is rendszeres olvasód leszek, így már legalább 6-an vagyunk, ha jól számolom ;)

Virag! 2009.10.21. 20:46:40

Sziasztok (nagy cupp) végre nekem is sikerült regisztrálnom, nem értem, hogy miért, de nem sikerült elsőre lehet béna vagyok, de mivel rólam van szó ez nem is lenne furcsa. Szóval díjazom, hogy csináljátok ezt a cuccot, nagyon tetszik, bár még csak a szeptemberetek elejét olvastam az előbb és sajna már mennem is kell mert holnap angol témazárót írok, komoly mi?... Megcsináltam "2 diplomát", de én életemben ennyit még nem tanultam, kemény.
Így sajna nem olvashatom tovább életetek alakulását... pedig szeretném
legyetek jók cupp
süti beállítások módosítása