Pozitívság 04.15.

2011.04.16. 01:19

A ZSKF-en most tartották az OTDK-t. Segítettem a munkálatokban, délután az egyik szociológia szekciónál voltam. Eszembe jutott amikor én is előadtam. Baromira nem paráztam ennyire és bármi szerénységet nélkülözve kijelenthetem, ma is megálltam volna a helyem a mezőnyben, mind témát, mind felkészültséget, mind stílust tekintve. Azért volt néhány multi-leveles, mátrixos, eszközmodelles, tudományos alapítványos badass. Sociology is hard!

Igen, késtem a boldog bejegyzésekkel, de megtudtam, hogy Kochalka is szokott ilyet. Ha valamelyik nap kihagyja, akkor másnap kettőt rak ki. Nem mintha valaki panaszkodott volna, vagy bármi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr562829893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása