Scott Pilgrim

2010.03.22. 19:10

Pár dologról nem írtam tegnap, ezeket most akkor pótolnám és friss… hát… „élményekkel” szolgálnék. Ma reggel láttam a Jászain egy kukát, aminek nem volt rendesen visszapattintva a teteje és dobálta a szél. Viccesen nézett ki, olyan volt, mintha tátogna.
Ugyancsak reggel történt, hogy ültem az ágy szélén, és kint volt a nyuszi. Valamiért ez most nagyon megragadt. Ott ültem és arra gondoltam: „Bassza meg! Ott van a szoba másik végén egy igazi nyuszi!” – jó érzés volt. Még most is megbotránkozom ezen, pedig lassan egy éve van velünk ez a kis hülye. Ívi mondta nemrég, hogy akinek nincs nyuszija, az semmit sem tud! Kezdek egyetérteni vele.
És akkor ami kimaradt, néhány képregényes infó. A Dark Tower (Stephen King adaptáció) nem jelent még meg, valószínűleg májusban jön. A másik, hogy amikor kavarogtam, mint Charlie a csokigyárban, egy srác a kezembe nyomott egy szórólapot. Mi a fa**? Aszonnya: kult – képregény közeledik. Scott Pilgrim. Ez az a Scott Pilgrim? A Scott Pilgrim vs. World? Az! Hogy ez miért ekkora szám? Mert tényleg kult – képregény. Én már sokat hallottam róla, készül a filmadaptáció is. Ízelítőnek álljon itt a szórólap szövege:

„A kanadai tél végén, egy pocsék zenekar és tucatnyi videójáték szorításában tengeti Scott Pilgrim szürke kis életét. 23 éves, de gimnazista csaja van, és meleg lakótársával kénytelen megosztani ágyát egy félszobányi lyukban. A rutin biztonsága borulni látszik, amikor Ramona Flowers keresztülkorcsolyázik Scott hétköznapjain, gonosz exekkel, tűzgolyókkal és sötét titkokkal zúzva ripityára a szintlépés nélküli mindennapok unalmát.”

Faszán hangzik, nem? Április 22. a dátum amit be kell karikáznotok a naptárban.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr401860346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberfuker85 2010.03.23. 08:09:40

ez érdekesnek hangzik majd írj róla milyen volt

jangamen 2010.03.25. 19:01:43

engedelmeddel belinkeltem az írásod

hookum.blogspot.com/2010/03/scott-pilgrim-vs-world-trailer.html

ha gond, csak szólj és leveszem.

cyberfuker85 2010.03.26. 20:32:37

talán át is megyünk mainstream-be nem ? ^^
süti beállítások módosítása