Ez nem nyúl. Ez egy görény. De még az is jobb nála. Rigli a héten abból űzött sportot, hogy napról napra egyre korábban ébresztett minket. Milyen érdekes, hogy írok róla egy bejegyzést és az után történik ilyesmi. Szerintem ő is olvassa a blogot és most próbára tesz minket, hogy mennyire gondoltam komolyan amiket írtam. A rohadék. Ívi idegei teljesen rámennek.
Tegnap este Ív munkahelyén volt egy party, amire sikeresen bevitt. Ittunk két-két koktélt – az elsők jók voltak, a másodikak kritikán alul. Szerintem ez nem azt jelenti, hogy meg kell állni egy pia után, hanem azt, hogy a koktél egy marhaság. Ettünk is, igaz, ilyen „egészséges” kajákat. Zöldségek, csírák, tofu, ilyesmi. Mondjuk én szeretem a tofut. Volt divatbemutató. A ruhák szörnyűek közt voltak jók. A modellekről annyit, hogy a színfalak mögött kellett bekommandóznom, ahol öltöztek. Igen. Ívi megkérdezte:

- Milyen érdekes hajuk van, nem?

- Van hajuk?

Amúgy a modellek közt itt is sok volt a rendellenesség. Olyan hosszú lábak márpedig nincsenek!

A mai program egy mindenre kiterjedő alapos takarítás, egy hosszú beszélgetés Rixivel, estére pedig házibuli a világ másik végén.
Holnap beszámolok mindenről – kacsintás -. Elfelejtettem mondani, loptunk egy tányért.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr771714216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2010.01.30. 23:23:19

Akkor most hogy is hívjátok azt a jószágot? Rigli vagy Rixi? Vagy úgy viszonyul egymáshoz a két név, mint a drágafiacskám és a rohattkölyök - aki tudvalevően többnyire ugyanaz?
A bokaharapást még megbocsátjátok neki, de az ébresztésért legörényezitek?
Hallottam már veszett macskáról és rókáról, sőt állítólag a veszettség először denevéreken mutatkozott..
Veszett nyúl ..... ?
Esetleg párt szeretne? Fiú vagy lány, azt se tudom, bár ti azt hiszitek, hogy semlegesnemű?
Koktélokról: egy nemigen árt, de igenis abba kell hagyni az első után - főleg az olyan érzékeny gyomrú egyedeknek, mint te.
Bírtuk, csak nem végig - mondta volt apád kérdésemre, hogy minek iszik aki nem bírja...
Mi az, hogy milye? Milyent akartál írni, vagy szándékosan így írtad a mi kérdőnévmás birtokragos(vagy jeles) alakját?

Hayna 2010.01.30. 23:56:33

@Hayna: Ja, nem is azt írtad, hogy milye, hanem hogy milyük... Ez olyan mint mikor Gáborka valakiknek a csatályáról írt... :)))

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.01.31. 00:18:56

@Hayna: Rigli az eredeti neve, Rixi a becézett verzió. Tudod, mint Mária és Marika. Nem olyan nehéz.
Az ébresztésről annyit, hogy dolgozz napi 8 órát, és ébredj hajnali ötkor arra, hogy valaki fát fűrészel. Nem azért kelsz fel, mert nagyon gyorsan honfoglalózni kell, hanem akaratod ellenér basznak fel. Rixi lány. És az, hogy leveszettezed, picit erős. Akármennyire is undorodsz minden kedves és aranyos dologtól, mi még szeretjük.
Az ivást már szerintem túltárgyaltuk.

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.01.31. 00:25:14

@Hayna: Oké, javítom a hibát. Nem volt szándékos, de te csakazértis rárepülsz, mint egy keselyű a hullákra. Hát igen, ilyen egy igazi anya. ÉÉÉééés taps!

Hayna 2010.01.31. 07:11:44

Kösz fiacskám :)
Inkább hulla vagyok, mint keselyű.

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2010.01.31. 09:50:12

@Hayna: Nem anyám! Te egy dögkeselyű vagy, ami mérföldekről kiszagolja a gyengeséget és kíméletlenül beletép az ember önérzetébe. Mást nem is csinálsz, csak bánc - ezt azért írtam, mert jó az a szó, hogy "bánc". Puszi!

Hayna 2010.01.31. 10:57:49

@Admiralilles: Dehogy undorodom, sőt. Egészen megkedveltem a kis feketét... így hívott téged az apád icipici korodban...
Mégis, mit mondjon az ember egy eredetileg szelíd nyúlról, aki harap? Csak viccből.
Egyébként ha mindannyiszor görénynek neveztelek volna, ahányszor fölugrasztottál, mikor végre vízszintesbe helyezhettem volna fáradt gerincemet... Oszt nem ám holmi fűrészelés, hanem intenzív óbégatás... és nem haynali 5-kor, hanem az éj és a nap bármely órájában.

Köszönöm az együttérzésedet, lázam már tegnap se volt, helyette hasmenés, és a köhögés alig enyhül... Nem merek kimenni a házból, félek a hidegtől (én!), és szédülök. És még ilyen állapotban is tudlak bántani!!! :)))

Dittike 2010.02.01. 21:17:55

Végre előtört az állat!!! Loptatok 1 tányért...Évi, Te meg az érzékeny gyomrod:D:D
süti beállítások módosítása