Az elátkozott város

2009.11.26. 15:09

Akkor jöjjön a folytatás. Mármint a blog folytatása. Hogy mi volt velünk az elmúlt pár napban? Történt ez meg az. Elmentem dolgozni, beültem a helyemre és körülnéztem. Nem nagyon volt már ott senki, akivel együtt mentem, a munka szar volt, mindenkinek rossz kedve volt. Lenyomtam a műszakom, kikértem a két utolsó szabadnapom – tegnapra és mára – és én ezzel ott is hagyom a céget. Holnap mondok fel hivatalosan.
Ma már voltam állásinterjún. Ugyan az a munka, csak jóval közelebb, több oktatással és jobb pénzért. Kis, családias helyen. Jó lenne, de ha nem kerülök be, akkor sem omlok össze.
Az volt a terv, hogy megyünk Bajára, de nincs sok kedvünk elcseszni még egy hétvégét és az itteni barátainkra is rá kell nézni. Valószínűleg ezt fogjuk tenni, meg pihenünk. Azaz Ívi pihen, mert én túlságosan is pihent vagyok. Ma nekiugrottam az Elátkozott háznak, de el is patkoltam. Egy ghoult még leöltem, de utána a szektások kicsináltak. Azért jó móka volt, szerintem még ma nekiállok újra. Kívánjatok sok sikert! És amiért ezt felhoztam az egy mondat, amit még a bevezetőben olvastam:

„A szerencse és a szerencsétlenség az a két tényező, mely életedet meghatározza e sátáni helyen.” – tökre mint Budapest, mi?

Másra terelve a szót, lezárom a szavazást.

Az eredményekből sokat tanultam, megnézném ezt országos szinten is, na majd megint bedobom, ha lesz egy kétmilliós olvasottságom. Huszonöt voks érkezett. A sós dolgok nyertek tizenkettővel, ezt követi az üresen - amit őszintén nem értek, de a legmegbotránkoztatóbb az volt, hogy ketten nem szeretik a bundáskenyeret! Remélem, van rá valami mentségük, vagy orvosi igazolásuk róla. A cukrosra is jött kettő és a bárhogy megeszem mellett is árválkodik egy szavazat. Ebből a háromból kettő valószínűleg a családomtól jött. Én a bárhogy megeszem-re szavaztam volna. Eleinte csak cukorral toltam, aztán megmutatták a sós felállás előnyeit. Mind a kettőt szeretem, ajánlom mindenkinek, hogy legyenek picit nyitottabbak, pláne a nyolc üresen evőnek, mert az valami botrány.

Az új szavazás szerintem magáért beszél, igaz picit szakmaibb kérdés, de azért csak bátran. Ha kérdés van Szolgálati Közlegényt kell hívni, ő majd szól az IT-nek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr881554076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2009.11.29. 06:07:51

Na látod, Kicsi, mégiscsak én vagyok a hozzád legközelebb álló. Legalábbis bundáskenyér-viszonylatban...
:DDD

mildyke 2009.12.01. 16:53:11

Csak én nem látom az új Savazást, vagy teljesen azt sem tudom, hogy mi van, vagy eltévedtem-e vagy mégis? :)
Üdv!
süti beállítások módosítása