Bocsánat

2009.09.27. 09:36

Tegnap nem írtam, sajnálom, de nagyon nem volt semmi. Regenerálódtam az ivás után. Vicc, hogy mennyire nem bírom néha a piát. Jó, annyira szarul nem voltam, de azért éreztem.
Délután felhajtottam egy kis kaját, meg kimentem a szigetre olvasni, mert nagyon jó idő volt, és úgy sejtem, ez nem tart már sokáig.
Kaptam visszajelzést egy cégtől - rendezvényszervező most sem lesz belőlem.
Tényleg nem történt semmi más, ezért ez a poszt is ilyen... semmilyen. Ez után megpróbálok valami izgalmasat csinálni. Elmegyek egy toronyházba, amit terroristák foglalnak el, jelentkezek a gépesített gyalogságba vagy lejátszok visszafele valami régi házban talált kazit. Ha valaki tud egy radioaktív pókot, az szóljon, szerintem az is elég nyerő lenne. A vegyszerekkel felrobbantást azért nem vállalnám be, mert abból bármi kisülhet. Nem mintha a többi dolog biztonságos lenne, de ez a vegyszeresdi nekem mindig sántított egy picit. Egy csomó szuperhős lett így, de jó néhány szupergonosz is. Mitől függ? Az emberünk aznap reggel segített-e át KIH-et* a zebrán, vagy sem? És ha segített, aztán felrúgott egy kutyát, akkor mi van? Simán beledöglik a robbanásba? Picit elkalandoztam, de nagyon várom már a képregénybörzét. Addigra kell munka, és akkor lelkiismeret furdalás nélkül vásárolhatom magam agykárosodottra.
Ívi ma hazatér, szóval rendrakás a délelőtti program, és ugyan pici ez a hely, de kelleni fog az egész délelőtt.
Délutánra programja van (kutyatréning), szóval nekem is fel kell találnom magam!

Nincs búcsúzás, ennyi! Rajtam van a nyomás, hogy valami jót írjak, így nem megy!

 

*: KIH=Kis Idős Hölgy

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr221410005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása