Rövid nap

2009.09.21. 23:04

Ez a poszt olyan lesz, mint ez a nap volt. Rövid. Ívi elzavart a háztól, mert takarítani akart, és csak útban lettem volna. Én mondtam, hogy minek takarítani, hát nincs itt szemét, meg kosz, ez a hely még ahhoz is kicsi, de hát nők.
Mindegy, igazából örültem, hogy nem kell takarítanom. Cserébe elmentem képregényboltba, végre tudtam egy picit szakmázni, meg nyálat csorgatni. Háromszázezret kb. úgy 9 másodperc alatt tudtam volna ott elverni. Ehelyett amire volt pénzem, az nem volt meg nekik. Sebaj, mint már mondtam, legalább értekezhettem az emberrel, akinek a legjobb munkája van a világon. Napi hét órát ül egy határ képregény között, és még neki fizetnek. Esküszöm, ennek az embernek van a világon a leghülyébb főnöke.
Ezt követően Margitsziget, egy jó könyv (Terry Pratchett, Vége a mesének), Duna, kocogó csajok. Itthon elküldtem megint pár önéletrajzot. Vicces lesz, ha valahova felvesznek, ha nem... az talán még viccesebb lesz.
Holnapra nagy dolgok vannak kilátásba helyezve, ugyanis - drámagomb - irány az állatkert!!!! Juhúúú!!!! (Ha valaki tud dobpergésgombot, azt megköszönném)

Ja, Ívi most már be fog dolgozni egy rendezvényszervező cégnek is, ha minden igaz. Még csak kisebb munkákat fog kapni, de a gyakorlat, a kapcsolatok kiépítése és a fizetés a lényeg. Basszus, ez így leírva még faszábban hangzik.

Üdv mindenkinek, én holnap állatkertbe megyek, ti meg nem. (Ha tévedek, akkor ott találkozunk.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr411398368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drex92 2009.09.22. 11:14:52

Hali! Jó a blog,mindennap nézem,kicsi küldőmester vagy te.Egyébként ma én is megyek állatkertbe,csak nem a pestibe,hanem a bajaiba Simon vezérrel :D

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2009.09.23. 10:13:50

@Doncsi1984: KÖszönöm szépen. Remélem jó éreztétek magatokat, leépültetek és pusztítottatok!
süti beállítások módosítása