Megérkeztem. Eljutottam a munkanélküliség egy újabb, mesés stádiumába, amit úgy foglalnék össze, hogy önutálat. Ma nagyon utáltam magam, mert egész nap nem csináltam semmit. Voltak már ilyen napjaim, de ma valahogy elkapott ez az érzés, hogy pofán vágnám magam. Ott van egy csomó dolog, de e helyett csak ültem és megnéztem két évad Park and Recreation-t. Na jó, ez egy picit ferdítés, mert semmi dolgom nem volt ma. De biztos, hogy tudtam volna értelmesebb dolgot is csinálni. Meg igazából én tehetek róla, hogy nincs mit csinálnom. Nincs munkám, mert nem keresem jobban. Egy csomó embernek van munkája. Miért ne kapnék én? Azt hiszem ideje lejjebb adni az elvárásaimat. De azt itt kikötöm, hogy telemarketinget nem vállalok. Ismétlem: NEM!
És hogy ne legyen ennyire sötét ez a poszt, azért valamit tanultam a másfél évad Park and Recreation-ből. A legfaszább sztriptíz bár név: Ész és Jellem. Ez még kocsmanévnek is elmegy. (A másik a Csillámgyár, de az csak sztriptízhez jó.)
És még megjegyzem, hogy a blog.hu-nál omlottabb, mocsadék fosabb rendszert még nem szart egyetlen programozó sem a világra. Mi a szájbabaszott kóchengeres rongybatekert apja faszáért nem lehet menteni a bejegyzéseket, csak 5. alkalomra? Ezt tegyék ki a nyitólapra a kibaszott életbe! Csak azért nem hagyom abba, mert annyit sem érnek, hogy miattuk befejezzek valamit. Erre még emlékeztek? Még hozzáfűznék annyit, hogy SEMMIKÉPP NE HASZNÁLJ BLOG.HU-T!

Fasza, most még új admin felület is van. Természetesen nem lehet visszalépni a régire. FUUUUUU!!!!!!!!!4

ÁÁÁÁ!!!!!
A SIKERTELEN MENTÉSES KURVA ANYÁTOKAT!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr464114725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2012.02.17. 18:32:26

Egyre bunkóbb a szöveged kicsikém! Épülsz lefele. Önutálat helyett inkább kimehetnél a hidegre, ott a hegyoldalban talán nincs szmog. Egy kis mozgás nagyon jót tesz depresszió ellen. Esetleg megnézhetnél belülről néhány könyvtárat, és átadhatnál a vezetőnek egy önéletrajzot, vagy bemutatkozó cédulát... hátha...
süti beállítások módosítása