Szerzemények

2011.10.17. 09:17

Vasárnap volt börze. Beszereztem némi minőségi szórakozást.

Sandman 4. Párák évszaka
Ezt már ki is olvastam. Még régen, amikor magyarul feltöltötték netre ennek a sztorinak a feléig jutottam. Aztán leszedték az összes részt, mert jött a magyar kiadás. Örültem, hogy olvashatom papíron, viszont eddig kellett várnom, hogy megtudjam, hogyan oldódik meg a konfliktus. Az álmok ura ellátogat a pokolba, hogy kiszabadítsa volt szerelmét. Félelmekkel telve indul útnak, mivel legutóbbi látogatása alkalmával magára haragította Lucifert. Csakhogy semmi sem úgy történik, mint számítanánk. Belzebúbnak ugyanis elege lett az egész alvilágból és úgy dönt, hogy kiszáll. Elmegy élni az életét, a démonokat és elkárhozott lelkeket kihajtja és bezárja a kócerájt. A kulcsot pedig az Álomúrra bízza, tudván, hogy az adomány nem könnyíti meg az életét. És ez így is van. Sorban elkezdenek felvonulni a tulajdonjogra áhítozó istenségek és egyéb entitások. (Az északi istenek, Egyiptom istenei, a kiűzött démonok, a Rend, a Káosz, és a többi) Nagyban bonyolítja a helyzetet, hogy mindenkinek van valamije, ami kellhet a főhősnek.
Végül picit csalódást okozott, hogy az író túl egyszerűen rendezi le a vitát, de ettől még figyelemreméltó ez a lubickolás a mitológiákban és a kibontakozó szálak, amik az elkövetkezendő történetekben folytatódnak. Tűkön ülve várom a folytatást.

 

Walking Dead 2. Úton

Folytatódik a túlélés. Hamarosan bepörgetem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Civil War 2. A háború vége.

Olvastam már, de nem tudtam ellenállni a rajzoknak és annak, hogy ne díszelegjen a polcomon. Az első részről már írtam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Battle Royale

Mivel ez börze volt, nem csak képregényeket árultak. Ezzel a kötettel már régóta szemeztem, itt volt a tökéletes alkalom, hogy fél áron hozzájussak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr413308710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása