Hétvége

2011.07.25. 09:58

Frenetikus hétvégén vagyunk túl. Sokat gondolkoztam ezen a szavon, nem tudom mennyire sikerült megtalálnom a megfelelőt. Úgy nézett ki a dolog, hogy péntek este elvonatoztunk Siófok mesés városába. Későn érkeztünk, de fel voltunk dobva, mert a vonaton alapoztunk. (vodkanarancs, fiatalságom egyik mérföldköve) Gyorsan lepakoltuk a csomagjainkat és átmentünk barátunkhoz, ahol több főiskolai emberrel találkoztunk. Éjjel még egy kocsmázás, aztán fekvés.
Szombaton regenerálódtunk, én mindenképp akartam strandolni is. A tökhidegben lementünk a partra, körülbelül mindenki megbotránkozására bementem a vízbe. A betonos részen mentem, ami csúszott, így azonnal egy hátassal indítottam, a könyökömet lehorzsolva, de legalább nem volt gond a víz megszokásával és nem kellett pipizgetve araszolnom, felszisszenve minden egyes alkalommal, amikor fél centivel mélyül a víz. Úsztam egy keveset, ami unalmas volt, mivel csak én voltam bent. De legalább Balaton kipipálva. Aztán délután piálás előröl.
Itt nem is a „változatos” program vitte el a hátán a hétvégét, mint inkább a válogatott régi bajtársak. Egyszerűen jó volt látni őket, jó volt ezerszer koccintani velük és jó volt ránézni az arcukra a borzalmas köménypálinka után. Remélem sokszor lesz még ilyenben részem.

A hétvégét sajnos némileg (azért nem túlságosan) beárnyékolta két haláleset. Az egyik Amy Winehouse várható túladagolásos búcsúja, ami mondjuk engem abszolút hidegen hagy. A másik egy siófoki betyár, Kalács halála. Én onnan ismertem (na jó, tudtam, hogy ki ő), hogy csapos volt az Art Café nevű helyen. Effektíve ő tanított meg kocsmában inni. Ha baromságot csináltunk, vagy valamit úgy kértem, mint egy utolsó tuskó, akkor ő edukált. Már többen is megdicsértek, hogy milyen szépen rendelek italt, és ezt neki köszönhetem. Információim szerint 41 éves volt, a mája vitte el. Nyugodjon békében!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr423095448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2011.07.26. 16:59:01

Hát először is: a vodka még naranccsal is szörnyű szagot eredményez.
Másodszor: lehet Siófokon máshogy is szórakozni, mint folyton csak vedelni.
Harmadszor: korán elhunyt okítód intő példa lehetne... a májcirrózis nagyon csúnya betegség.
Végezetül:
a vodka meg a viszki
a temetőbe visz ki.
süti beállítások módosítása