Jó hírek feleim

2011.07.01. 11:32

Így, hogy nem frissítem a blogot, miket csinálok? Tízujjas vakírást tanulok. Egyik nap nagyon rám tört a hiányérzet. Hiányoznak a pozitívságok. Szerintem újraindítom, de egy külön blogban. Úgy tisztább. Olvasok. Olvasom az American Elf-et (most tartok 2001 márciusánál). Erről talán majd bővebben is írok, de most fontosabb téma is van. Emlékeztek még, hogyan szereztem új állást? Felmondtam az előző helyen -> elküldtem 1 darab önéletrajzot -> elmentem 1 darab állásinterjúra. Mindezt még felmondási idő alatt. -> végeztem az előző helyen -> 2 nap múlva munkába álltam.
Terveztünk új albérletbe költözni, mert a mostani már nem elégíti ki az igényeinket. Szűkösen vagyunk, a komfort sem az igaz. Tegnapelőtt megnéztünk az interneten két hirdetést -> tegnap aláírtuk a bérleti szerződést -> augusztus 1-én költözünk.
Bárcsak minden ilyen simán menne. Vagy ilyen simán megy? Csak mert most nem jut eszembe semmi.
Jó helyet találtunk. Kilátás, erkély, szoba, konyha fürdőszoba, jó közlekedés, a béke szigete, szimpatikus főbérlő. Lakva derülnek ki majd a dolgok, de szerintem nem lesz semmi gond. Izgatottak vagyunk és örülünk. Persze drágább az új hely, de sikerült az általunk felállított költséghatáron belül maradni. És legalább megtanulom nem szórni a pénzt, mint egy idióta.
Majd írok a költözésről és a tapasztalatokról.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr343029729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása