S.Laci, olyat akartál, amiről lehet vitatkozni, hát tessék:

Tegnap Ívi vett nadrágot, addig én kint vártam rá, mert nem mehettem be az üzletbe. Nem is akartam és volt nálam egy doboz sör is. Azzal teljesen elvoltam. Ácsorogtam, néztem a suhanó embereket, iszogattam, a szokásos. Eszembe jutottak a Nyugati-aluljáróban, a West-End bejáratánál tanyázó vén buzik. Négy-öt öreg faszi ácsorog ott és random fiatal fiúktól/férfiaktól megkérdezik, hogy akarnak-e gyorsan keresni egy ötezrest? Már engem is bepróbáltak, szerencsére volt annyi lélekjelenlétem, hogy nem kérdeztem rá a dologra, hanem csak azt válaszoltam: „Kihagyom”. Tehát nem tudom 100%-ra, hogy miben utaznak (vonatban – ha-ha!), de elég egyértelmű. Felháborodhattam volna, de nem tettem. Mert mi rosszat csináltak az öreg buzik? Csak egy lehetőséget ajánlottak, nem erőszakoskodtak, csak megkérdezték. Azt mondtam nem, hát akkor nem. Tehát nincs velük semmi baj, láttam/hallottam már sokkal rosszabb heterókról is. Meg melegekről is. Ez van. És biztos vagyok benne, hogy rengeteg rossz sorsú szegény fiatalon „segítettek” már ezek az öregek. Mondjuk valaki megmutathatná nekik, hogy van már olyan is, hogy internet.
 Ők azt a fajta romantikát képviselik, ami kezd kikopni a mai világból… vagyis nem, ez egy baromság. Ők azt a fajta romantikát képviselik, ami soha nem is létezett! Mert ez nem romantika, ez egy kibaszott szex-üzlet. De legalább üzlet, amihez általában két egyenrangú fél kell, nem pedig bűncselekmény, amihez elég egy erősebb és egy gyengébb.
És akkor igazából miért bírom a vén buzikat a West-Endnél?
Mert Ők a vén buzik a West-Endnél.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr272849284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süttyő 2011.04.24. 12:11:39

Azért bírod őket, mert mint sok más dolog ebben a városban, ott van és oda való. A város romantikájába illeszthető bele a vén buzik csapata, olyanok mint a húgyfolt hétfő reggel a combino kellős közepén, mint a lepattant kurvák, akik a nyugati aluljáróban álldogálnak a stricijükkel beszélgetve (jó játék megszámolni őket), vagy amikor fényes nappal kérik el a telefonodat, hogy csak egy hívás lécci, de te mosolyogva mész tovább és nem figyelsz a hátad mögött elhangzó anyázásra, ahogy ezt teszed a hippi-kinézetű greenpeacesekkel is, talán egy vicsorral kiegészítve, ahogy figyeled kőbányán, hogy a tízemeletesek egyszerre kelnek életre és változnak mozgó óriásokká a kiszűrődő tévék fényétől, vagy éppen a melegben járdákra száradt mindenféle bűzös lötty alkotta foltok, melyekre szinte már megnyugtató rálépni.

Metál Isten 2011.04.25. 13:42:08

Lehet, hogy tévedek, de nem biztos, hogy erről van itt szó. Tőlem már számtalanszor kérdezték meg ilyen plázákban, hogy akarok-e ötezret keresni és eddig még mindig telefont (pontosabban sim kártyát) kellett volna venni. Úgy tudom, hogy bűnelkövetésekhez így jutnak olyan számokhoz, amelyeket nem tudnak a vétel alapján lenyomozni és ha nyomozás van, akkor téged keresnek.

Admiralilles · http://kalandokanagyvarosban.blog.hu 2011.04.25. 20:52:43

@Metál Isten: Remélem nem erről van szó, hanem szimpla perverzek, mert különben egy legenda foszlana semmivé!
süti beállítások módosítása