Pozitívság 04.17.

2011.04.18. 18:17

Ha belevesszük, hogy éjféltől számolunk egy napot, akkor tegnap volt az ivászat és mulatozás java. De erről már írtam. Annyit azért még hozzáfűzök, hogy totálisan megúsztam a másnaposságot, mert okosan ittam. Csak sört - nálam ez már teljesítmény. A nyuszi-oltáson is túl vagyunk. Először elakadt valami és szétjött a tű és fecskendő, mindenfele fröcskölt az oltóanyag. Ezért meg kellett szúrni a drágámat még egyszer, de most nem kellett három ember a lefogásához. Tényleg jól viselte. Az én lelkem is megnyugodott végül, hogy vége.

Megrendeltem volta antikvárpéldányban 1200-ért a Talizmánt (Stephen King, Peter Straub). Sajnos megvették előlem, így csak az 1400 forintos verzió maradt. Ez is elég jó üzlet, ha azt vesszük, hogy több mint nyolcszáz oldalról beszélgetünk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr412837393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása