Kochalka és Tibet

2011.03.09. 18:27

Megjöttek a könyveim! A Lopakodó Árnyak és a Lovecraft novellás. Szeretem, ha van olvasnivalóm!
Olvasnivalóról jut eszembe, rákattantam James Kochalka napi-comicstrip sorozatára, az American Elf-re. Még a Blosszáról ismertem meg, de most mélyebben belenéztem. Ez a faszi 1998. október 26-tól kezdve minden nap csinál egy képregényt. Egy nap sem maradt ki. Mondjuk ebből adódóan vannak elég gyenge darabok is, illetve a stripek nagy része arról szól, hogy: miről szóljon ma? Ismerős helyzet. De hangulatos, gyakran megmosolyogtat és ez a lényeg.

Jöjjön egy kis külpolitika! A kínaiak kitalálták, hogy törvényileg szabályozzák a reinkarnációt. Itt aztán ne repkedjen mindenkinek a lelke össze vissza, kérem! A természetfeletti spiritualitás találkozik a közigazgatással? Ezt már szeretem! Ennyi erővel adóztathatnánk, ha valakinek támad egy eredeti gondolata… belegondolva ez nem túl ijesztő, ahogy eszembe jut, hogy Magyarországon a Való Világ sikerműsor. Le vagyunk épülve rendesen, na!
Visszatérve a reinkarnáció korlátozáshoz, ez természetesen egy kellemes jog-külpolitikai csalafintaság, hogy letörjék a Láma hatalmát. Mondjuk szerintem kurva zseniális húzás, hozzá kell tennünk! Nem arról van szó, hogy egyetértek Tibet megszállásával (vagy bármilyen megszállással), viszont fenntartom, hogy nem értem, miért kap ez a dolog ekkora figyelmet. Jó pár ország és terület van még megszállás alatt. Miért pont Tibet? A Buddhizmus teszi, vagy mi? Én a Free Tibet póló - maffiát érzem a háttérben. Igazából valaki kitalálhatta, hogy menő sajnálni a tibetieket és trend lett belőle.
Olyan mint egy zs-fantasy alapsztorija: Gonosz erőszakos kommunisták a nagy országukkal lerohanta szegény pici vallásos szerzeteseket és mosolygós hegyi embereket.

 UPDATE: Megyek inni az Akácba pár sört.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr532725644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kófic 2011.03.10. 01:40:52

ha több Kurt Vonnegutot olvasnál tudnád h idővel a leminiatürizált kínaiak fogják elfoglalni a világot.. és ezt em lebaszásként tessék venni, inkább ajánlásként... mert megéri az öreg Kurt bácsi könyveit olvsani..főleg neked...te tudnád értékelni a poénjait... egyébként meg Tibet brand név lett... ennyi erővel simán hirdethetnénk free north koreat vagy no name afrikai országot... ugyanott tartanánk...de már nekem is idegesítő
süti beállítások módosítása