Ma este egy régi adósságomat törlesztettem: John Carpenter’s The Thing. Ez a film egyidős az E.T.-vel. Mindkettőben idegen életforma találkozik az emberiséggel. Alapvető különbség a kettő között, hogy ez egy vérbeli, klasszikus Sci-Fi horror, nem pedig egy giccs gyerekfilm. Az E.T. mégis nagyobb siker volt. Már csak azt nem tudom, hogy mért lepődök még meg az ilyen dolgokon?
Ami még fontos a mai napról, hogy rendeltem két könyvet:
H.P. Lovecraft: Holdárnyékban
King – Keller – Bloch – Lovecraft: Lopakodó árnyak – Kísértethistóriák
A kettő együtt nem kerül kétezerbe, antikváriumi könyvek. Ennyiért még tűzrevalónak is jók, de nem hiszem, hogy szarok.
Végül egy rossz hír: Úgy néz ki, Ívi beteg, vagy ha nem, akkor beteg lesz. Szerintem én sem úszom meg. Jön a jó idő, közeledik a menetrendszerinti tél végi - tavasz eleji betegségem.
Jut eszembe, ma egész elviselhető volt a hőmérséklet. Szeretném azt hinni, hogy van köze az előző bejegyzésemhez. Sőt, tudjátok mit? Azt hiszem!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr832702511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dittike 2011.03.01. 22:50:10

Úgy 1 hónappal ezelőtt eszembe jutott, hogy tavasszal mindig olyan átkozottul beteg szoktam lenni, de elnyomtam magamban.
Minden betegséget el lehet nyomni, ha nem gondolunk rá. Köszönet :D

kófic 2011.03.02. 18:48:54

A Thing jó kis sci-fi horror klasszikus még South Parkban is van belőle jelenet:D Lovecraftal szerintem meg nem lehet rosszul járni, mert alap irodalom:D ha mégis vagy akkora szemétláda h eltüzelnéd inkább add nekem..
süti beállítások módosítása