a hét közepén

2011.02.10. 19:14

Azt terveztem, hogy írok megint egy "elszállt" bejegyzést. Olyasmiről lett volna szó, hogy miért kell baromi unalmas beszélgetéseket hallgatni a tömegközlekedésen, hogy a Rózsika néni onokája leérettségizet szépen ötösre, vagy hogy elromlott a számítógép és most akkor baj van, mert az nem olcsó. Miért ne lehetne ilyen beszélgetéseket hallgatni, hogy: ... és akkor itt jött volna az elszállás időutazással, gyilkossággal és tüköruniverzumokkal. Aztán eszembe jutott, hogy igazából szoktam érdekes dolgokat hallani a tömegközlekedésen. Még az is a témába vág, hogy tegnap belenéztem az Őslakóba.
Röviden összefoglalva arról szól a film, hogy van egy egyetemi tanár, aki továbbáll és eltölt egy búcsúéjszakát a kollégákkal. Közben töredelmesen bevallja, hogy 14000 éves. Természetesen nem hisznek neki, jön a vita, a keresztkérések és a többi. Baromi érdekes, ahhoz képest, hogy jóformán egy szobában játszódik az egész. Egyszercsak megjelennek a szeretetszolgálat emberei, hogy elvigyék a bútorokat. A beszélgetés folytatódik, miközben viszik a foteleket. Na, ők aztán érdekes beszélgetésrészletet hallhatnak! Mit gondolhatnak? Vagy mit fognak fel belőle? Odafigyelnek? Azt hiszik, valami sznob, egyetemi játék az egész? Kíváncsi lennék, mit mondanak, amikor beülnek a teherautóba.
Visszatérve én is kaptam már el érdekes dolgokat. Példának okáért ma munkába menet a hátam mögül ezt hallottam:

...

-Gratulálok! Folytasd csak a hülyeségeidet, meg az eszmefuttatásaidat. Hogy téged ki szeret, meg ki nem! Ilyennel betalálod az embert... hét közepén! Ezaz! Na, szia, este otthon találkozunk! - mondja a középkorú nő.

- Szia anyu! - válaszol a kislány.

...

Nem hallottam az előzményeket, de ez nagyon jól eshetett a szeretethiányos kislánynak. A hét közepén!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr512650973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása