Reel Big Fish & Listerine

2011.02.04. 20:35

Holnap dolgozok… hagyok még időt… igen, holnap szombat lesz. Én is csak most szembesültem vele. Hallottam már róla, de nem tudatosult bennem. Tehát kéthetente szombaton munka. Megszokom majd valahogy, ugye?
Most inkább ne is foglalkozzunk ezzel, inkább arra koncentráljunk, hogy vasárnap irány Bécs! Egy kis lötyögés, miegymás, aztán este Reel Big Fish koncert. Húsz éves a formáció, ezért körbejárják a világot a srácok. Egész héten készültem rá, méghozzá azzal, hogy kitartóan csak Reel Big Fish-t hallgattam. Nem linkelek be, mert mindenki tudja használni a Youtubeot, akit érdekelhet és lusta is vagyok.
Ez most elég ez történt/fog történni jellegű bejegyzés. Hogy ezt a csorbát is orvosoljam, megosztom veletek kalandjaimat a Listerinnel. Ez egy szájöblítő, ami nagyon csíp, de ebből tudod, hogy hatásos. Miután elkezdtem használni, két könyvben is találkoztam vele. Egyik ilyen Stephen King Az című írásában volt, itt valami olyasmit mondott róla, hogy az utánozható de utolérhetetlen Listerine, vagy valami ilyesmi. A másik az X-generációban volt, de itt csak megemlítették, hogy van belőle kisüveges is. Valószínűleg egy határ filmben is van. Amerikában állítólag nagyon nyomják. Az jutott eszembe, hogy ha jó íze is lenne, biztos olyan popkulturális alapvetéssé nőtte volna ki magát, mint a CocaCola, vagy az Levi’s farmer. Vagy esetleg a Reel Big Fish. Vagy az a tény, hogy: SZOMBATON NEM DOLGOZUNK!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandokanagyvarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr772639328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása